Ja,det ble det.Oi, hektisk dag for deg da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,det ble det.Oi, hektisk dag for deg da![]()
3000 må vel være et fint tall?Har dere noen innleggsmål denne mnd?
Uten bobler?Det faktisk litt for stille hjemme, så jeg dro til søsteren min og tok litt rødvin i stedet![]()
Veldig deiligDet kan være en god i idé med internettfrie dager og kvelderVi gjør det innimellom og det er deilig.
Gikk det bra med lille N? Kjedelig at hun fortsatt er syk![]()
Hihi, ja det kan jeg tenke meg ;-)Han innrømmet at han hadde lurt nå veldig...
Ikke akkurat pause, men visste at november ble hektisk på jobb... Og dermed ikke like mye ork :-oHåper dere ikke har tatt skravlepause jenterhusk at mye aktivitet i november gir noe ekstra i desember
![]()
Pause, hva er det?Håper dere ikke har tatt skravlepause jenterhusk at mye aktivitet i november gir noe ekstra i desember
![]()
I følge mannen har jeg hatt litt for mye tlf lys i ansiktet i det sisteHåper dere ikke har tatt skravlepause jenterhusk at mye aktivitet i november gir noe ekstra i desember
![]()

Det kan bli utfordringer i natt ja. Stakkars litenVeldig deiligvi har onsdager men vil ha en dag til og men da når lille N sover
ja. Heldigvis
passer på hjernerystelse så må vekke henne etter 2 timer så kan bli en spennende natt. Ja
vært det siden søndag, men da må hun snart bli bra og
![]()
Ja og meg hormonell er mer lei meg enn henneDet kan bli utfordringer i natt ja. Stakkars litensyk fra før og så dette .
Det blir veldig ofte sånn. Vi føler nok ekstra på det vi mammaene♡Ja og meg hormonell er mer lei meg enn hennehun stor koser seg hun så det er godt å se
selv om jeg merker hun er ikke i form
![]()
JaDet blir veldig ofte sånn. Vi føler nok ekstra på det vi mammaene♡
God natt til fintrønderenNatta fra trønderpetra![]()
Blir ekstra når man er full av hormoner. Håper dere får en fin natt♡Jagodt det men nå gravid og da
hun får ikke sove i kveld men er blid men noe trass så virker som alt er greit etter fallet
![]()
God nattNatta fra trønderpetra![]()
Sikker litt magevondt daMye luft som kommer ut.. Promper som en gud, så noe kommer kanskke av det. Ellers vet jeg faktisk ikke :/
HahaHehe måtte le nå.jeg ropte på mannen for jeg var tom for dopapir så kommer han og sier det var dumtheldigvis henta han mer
![]()