Julegaver

Det er kjempebra!!
Her har jeg nå fått handlet 1, også sitter jeg litt på nett og ser om jeg kan bestille noe der:) Klær til gutta er jo helt supert å handle på zalando feks:)

Så bra!! :) Da har du en julegave mindre du trenger å tenke på! :D

Det finnes så mange gode tilbud på internett, dersom man holder øynene oppe kan man spare ganske mye penger på julehandelen!!
Jeg har selv handlet en del på internett!! Nå vet ikke jeg hvilken aldergrupper du har igjen å kjøpe gaver til, men tenkte jeg kunne tipse om forskjellige nettsider jeg har sett mye på/bestilt gaver fra! Det er mye fint og flere av butikkene har ofte en del tilbud.

Kitch`n - de har mange klubbtilbud for medlemmer.
Black design (interiør butikk) - de har utrolig mye fint til hjemmet (ikke alt som er rimelig i den butikken).
CG.no (Christiania Glassmagasin) - har fått inn mye nytt og jeg så på siden deres at de hadde noen merkevarer til KUPP - PRISER i forbindelse med farsdag!
Sparkjøp.no - jeg liker produktene fra denne butikken mer og mer, for hver gang jeg er der.. De har utrolig mye fint og utrolig mye forskjellige varer. F.eks. mange fine venninne gaver man kan finne fra denne butikken :)

Apotek1 har bursdagssalg med diverse ulike tilbud. Blant annet på: Hudpleieprodukter for menn og Dermica sans serien :)

Guttelus.no - Har 20 % salg på alle varer på lilleba! Tilbudet varer til i morgen :)
Barnas hus - har 25% salg på diverse gensere, kjoler, skjørt, bodyer og bukser (gjelder ikke ull).
Extra-leker.no - har ofte gode tilbud.

Blivakker.no - har ofte mye tilbud på sminke, hår- og hudpleieprodukter.

Adlibris.no - har ofte mye tilbud på bøker og lydbøker.

G-sport.

Håper dette kan være til hjelp for flere av dere som har igjen å kjøpe julegaver (og som har vanskelig for å komme seg ut på kjøpesenteret sånn som jeg har hatt og har:rolleyes:).


*Klapper meg selv på skuldra* Nå har jeg faktisk fått handla julegaver til alle 6 tantebarna, + halve gaven til min mor!:D Da gjenstår bare et par venninnegaver, lage konfekt til bror m/frue, søster og tante!:) Og den verste av alle da: gave til gubben! Hva i alle dager skal han få, liksom?!o_O

Hehe, disse gubbene gjør at vi kvinner virkelig får trimmet hjernecellene ved høytider:p:D

Hva slags interesser er det han har? Har han noen spesiell hobby?


Her kommer noen ideer til gaver som jeg har til gubben tidligere:

- Parfyme
- Bøker (Hvis det har vært noen han har ønsket seg)
- Klær (Skjorter, genser, pysjamas, slips, lue og votter)
- Sko
- Spill (Brettspill, Tv - spill)
- Fotball relaterte smågaver!! (Har en fotballgal mann!!)
- Romantisk tur for to - spahelg eller lignende.
- Selvlagde gavekort med diverse tjenester. (Her setter bare fantasien grenser :p:D)
- DVD
 
Hva er "in" hos jenter på 8 år og 14 år? Værste er 14 åringen :)
8 åringen kan kanskje like ting fra filmen frost? Den har jo tatt helt av. Hele jenteavd på cubus er jo full av klær med dem på. 14 åringer liker vel ordentlig sminke osv. Eller helst penger. Hehe.
 
Hehe, disse gubbene gjør at vi kvinner virkelig får trimmet hjernecellene ved høytider:p:D

Hva slags interesser er det han har? Har han noen spesiell hobby?


Her kommer noen ideer til gaver som jeg har til gubben tidligere:

- Parfyme
- Bøker (Hvis det har vært noen han har ønsket seg)
- Klær (Skjorter, genser, pysjamas, slips, lue og votter)
- Sko
- Spill (Brettspill, Tv - spill)
- Fotball relaterte smågaver!! (Har en fotballgal mann!!)
- Romantisk tur for to - spahelg eller lignende.
- Selvlagde gavekort med diverse tjenester. (Her setter bare fantasien grenser :p:D)
- DVD
Han er veldig bilinteressert og mekker alt selv:p Fotball og bøker er det jeg som har interesse for, ikke han;) Blir sikkert noe klær, det har han alltid bruk for:) Og så ønsker han seg sånn "startpakke for smarte hjem" fra Clas Ohlson, så spørs om det blir det!:)
 
Høres ut som en fin julegave!! ;)

Hvilket fotball - lag er det du holder med? Her i gården er det ManU som gjelder for alle penga!! :p
 
Har bestilt to gaver, tenkte egentlig å være ferdig tidlig i år, men spørso_O Men føler meg nesten ferdig med handling til babyene hvertfall:) blir nok å bestille endel på nett altså, så var supert med noe tips på det;)
 
Jeg vet sånn ca hva jeg skal kjøpe til alle! Men står alltid igjen med de to værste, kjæresten og pappa!!!

Tips?:)
 
Så bra!! :) Da har du en julegave mindre du trenger å tenke på! :D

Det finnes så mange gode tilbud på internett, dersom man holder øynene oppe kan man spare ganske mye penger på julehandelen!!
Jeg har selv handlet en del på internett!! Nå vet ikke jeg hvilken aldergrupper du har igjen å kjøpe gaver til, men tenkte jeg kunne tipse om forskjellige nettsider jeg har sett mye på/bestilt gaver fra! Det er mye fint og flere av butikkene har ofte en del tilbud.

Kitch`n - de har mange klubbtilbud for medlemmer.
Black design (interiør butikk) - de har utrolig mye fint til hjemmet (ikke alt som er rimelig i den butikken).
CG.no (Christiania Glassmagasin) - har fått inn mye nytt og jeg så på siden deres at de hadde noen merkevarer til KUPP - PRISER i forbindelse med farsdag!
Sparkjøp.no - jeg liker produktene fra denne butikken mer og mer, for hver gang jeg er der.. De har utrolig mye fint og utrolig mye forskjellige varer. F.eks. mange fine venninne gaver man kan finne fra denne butikken :)

Apotek1 har bursdagssalg med diverse ulike tilbud. Blant annet på: Hudpleieprodukter for menn og Dermica sans serien :)

Guttelus.no - Har 20 % salg på alle varer på lilleba! Tilbudet varer til i morgen :)
Barnas hus - har 25% salg på diverse gensere, kjoler, skjørt, bodyer og bukser (gjelder ikke ull).
Extra-leker.no - har ofte gode tilbud.

Blivakker.no - har ofte mye tilbud på sminke, hår- og hudpleieprodukter.

Adlibris.no - har ofte mye tilbud på bøker og lydbøker.

G-sport.

Supre tips:D tusen takk!!

Fikk faktisk handlet 2 stk på zalando (fri frakt og retur er nødvendig når man handler klær på nett synes jeg..) også 3 stk på toys på nett. Så da er det enda 5 til som kan strykes av!! :D
 
Jeg vet sånn ca hva jeg skal kjøpe til alle! Men står alltid igjen med de to værste, kjæresten og pappa!!!

Tips?:)

Pappa bruker enten få en fin genser eller en ny krimbok ;) Han er så glad i sånt! God dusjsåpe eller aftershave er også kjærkomment. På bootsapotek har de flotte gavepakker med litt mer eksklusive hudpleieprodukter også for men. Kanskje det kan være noe?

Ellers så vet jeg ikke hvordan kjæresten din er..men noen er jo glad i spill til spillkonsoller, gavekort på musikk (iTunes feks) eller type appelTV (som btw selges billig nå fordi det kommer en oppgradert versjon nå... Men den skal visstnok ikke være så ulik..)

Eller hva med noe man kan gjøre? Gavekort på kino, konsert, teaterbilletter, ut og spise??
Håper du finner noe du kjenner er fint å gi bort:)
 
Supre tips:D tusen takk!!

Fikk faktisk handlet 2 stk på zalando (fri frakt og retur er nødvendig når man handler klær på nett synes jeg..) også 3 stk på toys på nett. Så da er det enda 5 til som kan strykes av!! :D

Flinka!, så effektiv du er! <3
Nå er du godt i gang!! Før du vet ordet av det er du ferdig med alle gavene! <3

*digg følelse når du kan stryke bort navn på julegavelista!! :D*
 
Her er jeg ferdig med alle bortsett fra den verste, gaven til samboer! :p men er usikkert om vi skal kjøpe til hverandre enda.. Sist jul kjøpte vi ny etterlengtet vaskemaskin som gave til hverandre til jul som var veldig greit! Men kommer ikke på noe sånt nå..
 
Back
Topp