Skravletråd November

Det forstår jeg. Liker at gubbis hjelper til med stellet jeg også, vi har dog bare ei, men det er ikke så ofte, for han tenger litt oppvarmingstid på morgenen pga leddene, som definitivt er værst på vinteren. Tuppa er et så heldig barn at hun får spise frokost foran ipaden. Så jeg får ordnet meg, rett å slett.
mine spiser ikke frokost hjemme.

Eldste leveres med ekstra skive i matboksen som han spiser på sfo, yngste leveres til bhg før de serverer frokost.

Dette fungerer mye bedre for oss som familie fordi de voksne kommer seg tidsnok på jobb, og ungene får en grei start på dagen og overgang til det de skal, samt at de slipper en stresset mor som maser "spis nå da, spis! Husk å tygge!" til to trøtte unger som i likhet med moren ikke har matlyst klokken halv åtte på morgenen. Morgenen vår er mye mer harmonisk om de evt får litt frukt mens de ser på nettbrett også spiser vi alle frokost der vi havner. Jeg spiser altså frokost når jeg kommer på jobb. Mannen er jeg sannelig usikker på når jeg tenker meg om, han står egentlig helst over hele frokosten, men det er jo ikke noe sunt da.

Da så :) jeg er egentlig ikke en av de som syns det er fælt å reise med barn så jeg skjønner det. Men med det aktivitetsnivået og besøk så skjønner jeg det.
Yes hadde blitt vel mye. Jeg vil gjerne roe ned til etter fødsel og komme inn i det her hjemme og:P

Det er bra :) lille U sovet også?
Jeg gikk og la meg rundt kl 22, da ville han ha mat, etter han hadde sovnet ble jeg liggende å tenke litt.
Det skjedde så mye i går, så jeg hadde liksom ikke fått tid til å fordøye det at tante hadde falt bort, så tok tiden da.
Sovnet rundt 23:30.
Lille U ville ha litt mat kl 5, og sov etter det til kl 07:30

På en halvtime nå har jeg fått halvveis ordna to barn, og fått satt på en klesvask. Frøkna tissa litt i senga vår før klokka ringte..

Takk og lov for tisselaken for dobbeltseng fra IKEA :-D
Madrass reddet ;-)
Tisselaken er gull verdt:D
Håper dere får en fin dag!

Klart det er:D
Bor de langt unna?
Nei, bor i samme by:) Men desverre strekker ikke tiden til, til å besøke så ofte som ønsket. Men ser hverandre stort sett 3-4 ganger i mnd. Er liksom så mange i familien man skal ha tid å besøke, og da blir det ofte ikke tid til mer enn det..

Mornmorn, her sitter man på legekontoret og skal bli sittende i to timer grunnet glukosebelastning.... Føler meg mildt sakt svimmel og øren.

Jeg gikk og la meg rundt kl 22, da ville han ha mat, etter han hadde sovnet ble jeg liggende å tenke litt.
Det skjedde så mye i går, så jeg hadde liksom ikke fått tid til å fordøye det at tante hadde falt bort, så tok tiden da.
Sovnet rundt 23:30.
Lille U ville ha litt mat kl 5, og sov etter det til kl 07:30
Skjønner det, hodet trenger litt tid å ta innover seg det som har skjedd. syns det er godt å høre at du har fått sove litt.

Mornmorn, her sitter man på legekontoret og skal bli sittende i to timer grunnet glukosebelastning.... Føler meg mildt sakt svimmel og øren.
Må du møte fastende da? :/

Back
Topp