Hva skal din baby hete? <3

Vi har ikke bestemt oss ennå.

Vi skal ha dobbeltnavn, gjerne oppkalt etter noen i familien, det ene av navnene skal det gå an å uttale på engelsk samtidig som vi foretrekker gamle, "staute", norske navn.
 
Navnløs..
Vi er på hver vår klode når det kommer til navn, så dette blir nok ikke avklart med det første.
 
Vi har ikke bestemt oss ennå.

Vi skal ha dobbeltnavn, gjerne oppkalt etter noen i familien, det ene av navnene skal det gå an å uttale på engelsk samtidig som vi foretrekker gamle, "staute", norske navn.


Vi også elsker gamle norske navn :)
 
Vi fant ut veldig tidlig hva vi skulle kalle babyen. Så vi har både gutte å jentenavn som vi begge elsker :D

De andre tre fikk navn ganske tidlig. Dette svangerskapet var absolutt ikke planlagt, vi skulle ikke ha flere barn.
Han er på Selda og Serina...jeg er på Ella og Molly :p
 
De andre tre fikk navn ganske tidlig. Dette svangerskapet var absolutt ikke planlagt, vi skulle ikke ha flere barn.
Han er på Selda og Serina...jeg er på Ella og Molly :p


Alle 4 navnene var pene. Jeg likte spessielt godt både Serina og Ella :)

Hihi så det ble ett lite kjærlighetsbarn.
Jeg gikk på p-piller, så du kan trygt si at babyen som kommer her ikke var planlagt. :p
 
Evig diskusjon... Blir det jente har vi 4 alternativ; Aminda (vi elsker navnet, men alle rynker på nesen til det?!), Nikoline, Tora eller Otilie!

Blir det gutt (noe jeg tror det blir) er vi totalt uenig! Jeg vil ha Kornelius eller Edmund, mens han vil ha Henrik eller Marius :p

Han et totalt uniterissert å lete etter andre guttenavn, og sier nei til alt jeg foreslår... Han har bestemt seg for at det blir en Henrik, men det vil ikke jeg siden det er en som heter Henrik og det etternavnet vi skal ha! Er ikke i slekt, og denne personen bor i oslo og vi på sunnmøre, men uansett....
 
Evig diskusjon... Blir det jente har vi 4 alternativ; Aminda (vi elsker navnet, men alle rynker på nesen til det?!), Nikoline, Tora eller Otilie!

Blir det gutt (noe jeg tror det blir) er vi totalt uenig! Jeg vil ha Kornelius eller Edmund, mens han vil ha Henrik eller Marius :p

Han et totalt uniterissert å lete etter andre guttenavn, og sier nei til alt jeg foreslår... Han har bestemt seg for at det blir en Henrik, men det vil ikke jeg siden det er en som heter Henrik og det etternavnet vi skal ha! Er ikke i slekt, og denne personen bor i oslo og vi på sunnmøre, men uansett....


Aminda var nydelig. Hvorfor rynke på nesen av det?!? Heldigvis så er det barnets foreldre som bestemmer. Ikke alle andre.

Navnet Kornelius har jeg så utrolig mange gode minner med.

Dere har funnet masse fine navn. Håper dere blir enige og lykke til! :D
 
Det blir vel staten som avgjør :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nanna Mathilde (Nanna var kona til Balder) vi har fra før en Odin og en snorre :D

Måtte redigere litt her: vi er ikke helt sikre på Nanna Mathilde enda. Men var det førstemann skulle hete. Men han ble da en Odin
 
Last edited:
Vet ikke! :( Han får sikkert navn fra staten :(
 
Nanna Mathilde (Nanna var kona til Balder) vi har fra før en Odin og en snorre :D

Måtte redigere litt her: vi er ikke helt sikre på Nanna Mathilde enda. Men var det førstemann skulle hete. Men han ble da en Odin

Så nydelige navn. Elsker navnet Nanna.


Valpen vår heter Fenris :p
 
Back
Topp