Jadet blir jo det
![]()
Nå skal jeg endelig til lege på tirsdag neste uke. Få meg ny astmamedisin så jeg kan begynne å gå skikkelige turer![]()
Så bra da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jadet blir jo det
![]()
Nå skal jeg endelig til lege på tirsdag neste uke. Få meg ny astmamedisin så jeg kan begynne å gå skikkelige turer![]()
Ja, er jo ikke noe stress ihvertfall
Her har han sovna nesten hver gang helt siden vi var på sykehuset
Det blir jo til at han ammes i søvn på kveldene og, åsså legger jeg han i senga og håper hver gang at NÅ er det nattesøvn...men så våkner han ofte etter 15-20min igjen![]()
Åh håper det endrer seg til at det faktisk blir natta når du ammer for kvelden da![]()
God dag, god dag! :-D
Noen som har noen spennende planer for dagen i dag?
JaSå bra dagreit å ha medisinen på plass når man trenger det ja
![]()
Vi har smokkeleken på alle lurer og spesielt på kvelden. Jeg sitter alltid inne hos henne til hun er sovna. Ellers tar det evigheter og vi må inn dit sikkert 30 gangerJa, håper og detblir mye frem og tilbake nå ihvertfall
![]()
KondolererTante sovnet stille inn i natt![]()
Jeg kom,fikk farget mitt eget hårÅh. Får håpe noen kommer på drop in time da!![]()
Skal jeg si gratulerer?Jeg var (heldigvis) ikke gravid![]()
HahaJeg kom,fikk farget mitt eget hår![]()
Skulle gjerne bare skravlet. Men må nok jobbe litt nå og da. Selv om det er rolig herGod formiddag damer <3
Hva er planene deres for i dag? Skravle?![]()
Jobbe, lage middag og være mamma. Du?God dag, god dag! :-D
Noen som har noen spennende planer for dagen i dag?
Jeg er egentlig blond, striper der for å bli litt lysere og for å få litt motstand i mitt glatte hår. Men etter jeg farget det rosa ente jeg opp med å farge det ganske mørkt for å gå bort det rosaHahadet er noe det og
![]()
Åh, jeg må virkelig komme meg til frisørhar så lyst å endre hårfrisyre totalt og farge håret
går me sånn 5 ulike nyanser i håret nå
etterveksten er stooor
![]()
Kondolerer![]()
![]()
Kondolerer <3 Så trist![]()
Kondolerer så mye![]()
Kondolerer![]()

Jaden jeg har nå funker ikke i det hele tatt. Og høst og vinterluften gjør det enda verre. Dumme astma som ble verre etter graviditeten :/
Vi har smokkeleken på alle lurer og spesielt på kvelden. Jeg sitter alltid inne hos henne til hun er sovna. Ellers tar det evigheter og vi må inn dit sikkert 30 ganger![]()
Hverken lille U eller frøkna tok smokk før de var 5-6 måneder gamle.Her vil han fremdeles ikke ha smokker bare pupp som gjelder
![]()
Hvor lenge siden er det du fjernet tannen?Noen som tilfeldigvis vet hva som hjelper mot plagsomme tannkjøttflapper over en kommende visdomstann?
Den har irritert meg lenge, så jeg vurderer snart å skjære den av...![]()