Skravletråd November

Ja, er jo ikke noe stress ihvertfall :p
Her har han sovna nesten hver gang helt siden vi var på sykehuset :p
Det blir jo til at han ammes i søvn på kveldene og, åsså legger jeg han i senga og håper hver gang at NÅ er det nattesøvn...men så våkner han ofte etter 15-20min igjen :p

Åh håper det endrer seg til at det faktisk blir natta når du ammer for kvelden da ;)

Så bra da :) greit å ha medisinen på plass når man trenger det ja :o
Ja :p den jeg har nå funker ikke i det hele tatt. Og høst og vinterluften gjør det enda verre. Dumme astma som ble verre etter graviditeten :/

Ja, håper og det :o blir mye frem og tilbake nå ihvertfall :p
Vi har smokkeleken på alle lurer og spesielt på kvelden. Jeg sitter alltid inne hos henne til hun er sovna. Ellers tar det evigheter og vi må inn dit sikkert 30 ganger :p

Jeg kom,fikk farget mitt eget hår :p
Haha ;) det er noe det og ;)
Åh, jeg må virkelig komme meg til frisør :p har så lyst å endre hårfrisyre totalt og farge håret :) går me sånn 5 ulike nyanser i håret nå :p etterveksten er stooor:p

Haha ;) det er noe det og ;)
Åh, jeg må virkelig komme meg til frisør :p har så lyst å endre hårfrisyre totalt og farge håret :) går me sånn 5 ulike nyanser i håret nå :p etterveksten er stooor:p
Jeg er egentlig blond, striper der for å bli litt lysere og for å få litt motstand i mitt glatte hår. Men etter jeg farget det rosa ente jeg opp med å farge det ganske mørkt for å gå bort det rosa :)

Noen som tilfeldigvis vet hva som hjelper mot plagsomme tannkjøttflapper over en kommende visdomstann? :p

Den har irritert meg lenge, så jeg vurderer snart å skjære den av... :p

... god morgen forresten! :D

Back
Topp