Skravletråd November

Hihi, da så :p
Ja, familiebilder er jo koselig!
Mamma kroppen er enda høyst til stede så... den skal litt bort før bilder :p må vel tilbake til snopefri før det skjer :p
Jaa, var der vi tenkte. Så fremkalle og ha noen bilder hengt opp over sjenken i stua :)

Mamma kroppen er enda høyst til stede så... den skal litt bort før bilder :p må vel tilbake til snopefri før det skjer :p
Jaa, var der vi tenkte. Så fremkalle og ha noen bilder hengt opp over sjenken i stua :)

Haha, ja den mammakroppen henger igjen enda her og :p
Ja, må vel dra med kamerastativ ut i skogen neste gang vi da, så får vi tatt familiebilder og :p

Har jo det da :)
Min er bare litt over 3mnd enda...
Og nå sover han forressten ogjeeeen!?! :o :p

Skikkelig trøtting idag ;) mi er og sånn av og til. Når hun står opp for dagen så kan det bli bare spising, skift og så er hun klar for lur 40 min etter hun stod opp :p

Haha, ja den mammakroppen henger igjen enda her og :p
Ja, må vel dra med kamerastativ ut i skogen neste gang vi da, så får vi tatt familiebilder og :p

Det hadde sikkert blitt superfint med familiebilder ute :D

Ja. :p trodde den skulle bære enklere å få vekk :p

Skikkelig trøtting idag ;) mi er og sånn av og til. Når hun står opp for dagen så kan det bli bare spising, skift og så er hun klar for lur 40 min etter hun stod opp :p

Ja, sånn er det hver morgen her.. Står opp, skifter, vasker, kler på og koser litt. Så synger vi en sang eller to, så spiser han og sovner igjen :p
Han sovner hver gang han spiser nesten :o

Ja, sånn er det hver morgen her.. Står opp, skifter, vasker, kler på og koser litt. Så synger vi en sang eller to, så spiser han og sovner igjen :p
Han sovner hver gang han spiser nesten :o

Deilig med sånne rolige morgener da :) her får hun flaske. Har vel ikke skjedd siden hun var 4 uker ca. at hun har sovna mens hun spiste :p

Deilig med sånne rolige morgener da :) her får hun flaske. Har vel ikke skjedd siden hun var 4 uker ca. at hun har sovna mens hun spiste :p

Ja, er jo ikke noe stress ihvertfall :p
Her har han sovna nesten hver gang helt siden vi var på sykehuset :p
Det blir jo til at han ammes i søvn på kveldene og, åsså legger jeg han i senga og håper hver gang at NÅ er det nattesøvn...men så våkner han ofte etter 15-20min igjen :p

Tror og det :D utebilder blir somregel best! Ja, trodde og det... Men har vel ikke prøvd nok da :p

Ja:) det blir jo det :D
Nå skal jeg endelig til lege på tirsdag neste uke. Få meg ny astmamedisin så jeg kan begynne å gå skikkelige turer :D

Back
Topp