Ramla over noen andre med tilbud og tenkte hvorfor ikke. Dårlig kvalitet og lang levering hos flere andre![]()
Æsjda.. Da skal jeg ihvertfall bare holde meg til dem jeg er fornøyd med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ramla over noen andre med tilbud og tenkte hvorfor ikke. Dårlig kvalitet og lang levering hos flere andre![]()
Ja. hun er jo bare 4mnd på torsdag. Så sånn sett god tid til å finne de rette rutinene endaHehe, huffda![]()
Jaja, rutinene skal jo endres mange flere ganger fremover tenker jeg![]()
Mamma kroppen er enda høyst til stede så... den skal litt bort før bilderHihi, da så
Ja, familiebilder er jo koselig!
Ja. hun er jo bare 4mnd på torsdag. Så sånn sett god tid til å finne de rette rutinene enda![]()
Ja. Jeg holder meg til fotoknudsen heretterÆsjda.. Da skal jeg ihvertfall bare holde meg til dem jeg er fornøyd med![]()
Grattis med det. Kan være en lettelse det ogsåJeg var (heldigvis) ikke gravid![]()
Mamma kroppen er enda høyst til stede så... den skal litt bort før bildermå vel tilbake til snopefri før det skjer
![]()
Jaa, var der vi tenkte. Så fremkalle og ha noen bilder hengt opp over sjenken i stua![]()
Ja. Jeg holder meg til fotoknudsen heretterliker minnebanken deres
![]()
Har jo det da
Min er bare litt over 3mnd enda...
Og nå sover han forressten ogjeeeen!?!![]()
![]()
God formiddag!God formiddag damer <3
Hva er planene deres for i dag? Skravle?![]()
Haha, ja den mammakroppen henger igjen enda her og
Ja, må vel dra med kamerastativ ut i skogen neste gang vi da, så får vi tatt familiebilder og![]()
Har en god del bilder lagra der inneJa, jeg og![]()
Skikkelig trøtting idagmi er og sånn av og til. Når hun står opp for dagen så kan det bli bare spising, skift og så er hun klar for lur 40 min etter hun stod opp
![]()
Ja, sånn er det hver morgen her.. Står opp, skifter, vasker, kler på og koser litt. Så synger vi en sang eller to, så spiser han og sovner igjen
Han sovner hver gang han spiser nesten![]()
Kondolerer så myeTante sovnet stille inn i natt![]()
Deilig med sånne rolige morgener daher får hun flaske. Har vel ikke skjedd siden hun var 4 uker ca. at hun har sovna mens hun spiste
![]()
Har en god del bilder lagra der inne![]()
Det hadde sikkert blitt superfint med familiebilder ute![]()
Ja.trodde den skulle bære enklere å få vekk
![]()
Tror og detutebilder blir somregel best! Ja, trodde og det... Men har vel ikke prøvd nok da
![]()