Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke stått opp for dagen enda?Hm...baby sover ennå![]()
Det var jo i seneste laget da
Våkner vel når han er sulten![]()
Stor klem til deg og dine ❤❤❤Tante sovnet stille inn i natt![]()
Ikke stått opp for dagen enda?![]()
Så gøøøyVurderer enda å ta bilder hos fotograf. Men det skal vi egentlig ikke gjøre før hun blir 6 mnd. Og det er i januar
men hadde vært så gøy å gitt bort i julegave
![]()
Vakke liteHehe, nei
Det var batteri, foring på en bærearm noe bremsegreier +![]()
Ja, jeg må det! Ta bilder på lørdag og bestille søndag. Det er planen! Evt få superniese til å fikse en sammenstilling av bildene og bestille når den er klar...Ble superfornøyd med vårehoho!
Ja, du må skynte deg nå![]()
SmartTok dem bare selv vi
Både til kort og gavergubben nekter å gå til fotograf, siden han har jobba med det selv
![]()
Da er det nok ikke lenge til. Vi våkna rundt 8. Men drøyde den til kvart på 9 før vi stod oppNei, ikke ennå
Er nok ikke lenge til da..hører noe grynting der inne![]()
Huff, det er ikke noe gøyBle en bobbob natt. Urolig snupps, så var jo oppe et uttallig antall ganger![]()
Da har han vel våknet nåJa, han har vært furten på kveldene i det siste..
Hører han begynner å bevege på seg nå![]()
Neei. Få håpe neste natt går lettere. Snupps sovna jo ikke før over 22 igår kveldHuff, det er ikke noe gøy![]()
Hvor bestilte dere julekort da?De blir nok fornøyde uansett![]()
Gjør det en siste gangTenker du ekstremt på det, så gjør du det. En siste gang, så senker du skuldrene. Men jeg tror jeg er enig med legen. Slapp av og nyt at du er gravid❤
Da gjør du detGjør det en siste gangklarer ikke slå meg til ro pga den ul hos gyn og ble målt hcg samme dag og dagen etter, men vil ta en siste
da kan jeg slappe av og nyte
![]()
Tusen takk, er så heldig å ha ganske tom liste i dag.. Hurra. . Kjedelig og lang dagHååer du får masse koselige kunder på jobb idag![]()
Krysser fingreneNeei. Få håpe neste natt går lettere. Snupps sovna jo ikke før over 22 igår kveld![]()
Klem til deg ♡♡Tante sovnet stille inn i natt![]()