Så deilig! Har dere tatt bilde av barnet?
Jepp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig! Har dere tatt bilde av barnet?
Så braHurra! Årets julekort er bestilt!pluss 3 bilde-julegaver
Endelig igang med julegreiene!
![]()
Æsj, bil er noe skit altså. Ja, den bør være fornøyd nå![]()
Julekort ja, det MÅ jeg få tatt bilder til i helga!!
Oi da, det var litt penger ja:/
Det koster med bil, det skal være sikkert..
Men så må man jo gjerne ha bil også, så må bare bite i det sure eplet...
Så bra
Skulle egentlig bestille forrige uke her også, men vi vil ha med bilde av babyen også. Derfor blir det sen bestilling i år![]()
Alt med bil er dyrtMhm..hadde regna med det skulle bli litt, men... Åsså nå må jeg få tak i ett nytt vinterdekk i tillegg.. Kom på at det ene ble ødelagt i vårhaha
Ja, det er detJa, greit å få med baby og
Her ble det bare baby på bildet i år![]()
Alt med bil er dyrt
Skiftet selv til nye dekk i år og måtte justere noe med hjulstillinga. Kom seg på nesten 8000 det også.
Men bil må man jo nesten ha![]()
Ja, det er det
Har noen i familien som bor langt unna, så da er det greit at vi har bilde av alle også![]()
Nei, det er det ikke her hellerFysj, ja det er sure penger og
Alltid skal det være noe... Menmen.. Alternativet er vuss, og det er IKKE aktuelthaha!
Hvis ikke hadde de nok blitt skuffetJa, alle må jo få se![]()
Ikke våknet enda?Hm...baby sover ennå![]()
Ble en bobbob natt. Urolig snupps, så var jo oppe et uttallig antall gangerSov godt![]()
Vi burde absolutt gjort det i helgen. Men nå får vi bare vente til neste dag med fint værJeppvi tok oss en loten photoshoot i skogen her igår
superheldige med vær og lys!
![]()
Tenker du ekstremt på det, så gjør du det. En siste gang, så senker du skuldrene. Men jeg tror jeg er enig med legen. Slapp av og nyt at du er gravidNå har jeg ett spørsmål til dere:
Skal eller ikke? Ta hcg prøve i morgen. Kanskje på tide å møte angsten som legen sa og slappe av og nyte .... Jævla angst som kommer på kvelden -.-
Ojoj! Flinka!I dag har jeg gått to turer og jeg har ikke spist snop!! Er litt imponert over meg selv![]()