Skravletråd November

Hurra! Årets julekort er bestilt! :) pluss 3 bilde-julegaver :D Endelig igang med julegreiene! :p
Så bra :)
Skulle egentlig bestille forrige uke her også, men vi vil ha med bilde av babyen også. Derfor blir det sen bestilling i år :p

Oi da, det var litt penger ja:/
Det koster med bil, det skal være sikkert..

Mhm..hadde regna med det skulle bli litt, men... Åsså nå må jeg få tak i ett nytt vinterdekk i tillegg.. Kom på at det ene ble ødelagt i vår :p haha

Mhm..hadde regna med det skulle bli litt, men... Åsså nå må jeg få tak i ett nytt vinterdekk i tillegg.. Kom på at det ene ble ødelagt i vår :p haha
Alt med bil er dyrt :p
Skiftet selv til nye dekk i år og måtte justere noe med hjulstillinga. Kom seg på nesten 8000 det også.
Men bil må man jo nesten ha ;)

Ja, greit å få med baby og :)
Her ble det bare baby på bildet i år :)
Ja, det er det :)
Har noen i familien som bor langt unna, så da er det greit at vi har bilde av alle også :)

Alt med bil er dyrt :p
Skiftet selv til nye dekk i år og måtte justere noe med hjulstillinga. Kom seg på nesten 8000 det også.
Men bil må man jo nesten ha ;)

Fysj, ja det er sure penger og :p
Alltid skal det være noe... Menmen.. Alternativet er vuss, og det er IKKE aktuelt :p haha!

Fysj, ja det er sure penger og :p
Alltid skal det være noe... Menmen.. Alternativet er vuss, og det er IKKE aktuelt :p haha!
Nei, det er det ikke her heller :p
Får satse på at det blir en stund til neste gang nå da :)

Ja, alle må jo få se :D
Hvis ikke hadde de nok blitt skuffet :p
Så får bare de som skal sendes i posten komme litt senere frem. Ingen garanti for at vi rekker fristen :p

Jepp :) vi tok oss en loten photoshoot i skogen her igår :) superheldige med vær og lys! :)
Vi burde absolutt gjort det i helgen. Men nå får vi bare vente til neste dag med fint vær:p

Nå har jeg ett spørsmål til dere:

Skal eller ikke? Ta hcg prøve i morgen. Kanskje på tide å møte angsten som legen sa og slappe av og nyte .... Jævla angst som kommer på kvelden -.-
Tenker du ekstremt på det, så gjør du det. En siste gang, så senker du skuldrene. Men jeg tror jeg er enig med legen. Slapp av og nyt at du er gravid ;)

Back
Topp