Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt. Hadde ikke klart meg uten bil, og vil jo at den skal være trygg å kjøreJa, det er dyrt..sure penger. Men greit å kunne komme seg rundt![]()
Ble bobbob. Endel smerter og snupps var urolig. Så var jo oppe et uttalig antall ganger i tillegg til å knapt få sove imellomHuff, skjønner det. Håper og krysser fingrene for ei god natt ♡
Hvis ikke hadde de nok blitt skuffet
Så får bare de som skal sendes i posten komme litt senere frem. Ingen garanti for at vi rekker fristen![]()
Men superbra han sov så lenge daIkke juble for tidlig
Lille U sov fra kl 18:30 til kl 04:45 uten pupp, jippi.
Problemet er at etter maten ville han nå heller ikke sove igjen
Haha. Den ER trist jaJeg har sett Titanic for ørtende gang, og det er like trist som vanlig :'(![]()
Tante sovnet stille inn i nattHva skjer ?![]()
God morgen :-D
Morn mornGod morgen![]()
God tur i åpen barnehageDa har jeg fått mini til å sove slik at han får en liten lur før vi tar turen til åpen barnehage![]()
Nei, det er det ikke her heller
Får satse på at det blir en stund til neste gang nå da![]()
Det var jo i seneste laget daNeimen han sovna ikke før i 1-tia inatt..
Hååer du får masse koselige kunder på jobb idagGod morgen, jobb og barnehage neste her nå![]()
Det tenker jeg også er det viktigsteJa, de hadde nok det
Pytt, fristen er ikke så viktig, bare det kommer frem![]()
Absolutt. Hadde ikke klart meg uten bil, og vil jo at den skal være trygg å kjøre![]()
Kondolerer til degTante sovnet stille inn i natt![]()
Fanken...dommen fra verksted ble 9000,-
Bil er jammen meg et tapsprosjekt![]()
Vi burde absolutt gjort det i helgen. Men nå får vi bare vente til neste dag med fint vær![]()
Så gøøøyHurra! Årets julekort er bestilt!pluss 3 bilde-julegaver
Endelig igang med julegreiene!
![]()
Oooj :O
Bil ekke noe man kan tjene seg rik på, neihva var galt?
God mornGod morgen![]()