Skravletråd November

Så gøøøy :D Vurderer enda å ta bilder hos fotograf. Men det skal vi egentlig ikke gjøre før hun blir 6 mnd. Og det er i januar :p men hadde vært så gøy å gitt bort i julegave :)

Tok dem bare selv vi :D
Både til kort og gaver :) gubben nekter å gå til fotograf, siden han har jobba med det selv :p

Hehe, nei :p
Det var batteri, foring på en bærearm noe bremsegreier + :o
Vakke lite :p
Vi kjøpte ny bil i august. Den bør holde ei god stund før vi må på verksted :p synes jeg har brukt nok penger på bil på de 2 årene jeg har hatt lappen :p

Ble superfornøyd med våre :D hoho!
Ja, du må skynte deg nå :p
Ja, jeg må det! Ta bilder på lørdag og bestille søndag. Det er planen! Evt få superniese til å fikse en sammenstilling av bildene og bestille når den er klar...

Tok dem bare selv vi :D
Både til kort og gaver :) gubben nekter å gå til fotograf, siden han har jobba med det selv :p
Smart :) Har et speilreflekskamera, men er ikke supergod på å bruke det med alle innstillingene :p Greit gubben din har jobba med det da:)

Noen spesiell grunn til at han nekter å gå til fotograf når han har jobba med det?:p

Nei, ikke ennå :o
Er nok ikke lenge til da..hører noe grynting der inne :p
Da er det nok ikke lenge til. Vi våkna rundt 8. Men drøyde den til kvart på 9 før vi stod opp :p altfor trøtt etter ei urolig natt :p

Tenker du ekstremt på det, så gjør du det. En siste gang, så senker du skuldrene. Men jeg tror jeg er enig med legen. Slapp av og nyt at du er gravid ;)
Gjør det en siste gang :) klarer ikke slå meg til ro pga den ul hos gyn og ble målt hcg samme dag og dagen etter, men vil ta en siste :) da kan jeg slappe av og nyte ❤️❤️

Gjør det en siste gang :) klarer ikke slå meg til ro pga den ul hos gyn og ble målt hcg samme dag og dagen etter, men vil ta en siste :) da kan jeg slappe av og nyte ❤️❤️
Da gjør du det :D Som du sier, så kan du da slappe av og nyte graviditeten :)

Back
Topp