Har egentlig ikke følelse på det, men har vært en del småkvalm denne uken, og litt andre symptomer
Haha joda
Ja, kan jo være greit å sjekke da ihvertfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har egentlig ikke følelse på det, men har vært en del småkvalm denne uken, og litt andre symptomer
Haha joda
Er glad jeg slipper å tenke på det der..Kan den?:O jeg skal sette inn spiral på mandag! Greit å vite det da![]()
Hvorfor slipper du å tenke på det da?Er glad jeg slipper å tenke på det der..
Jeg fikk slike symptomer ofte det første halvåret etter jeg satt inn spiralen.Du vet at spiral den første tiden kan gi "følelsen" av å være gravid?
Har ei venninne som fikk noen strimler av meg når jeg var prøver siden noe ikke stemte..
Hun var forresten ikke gravid.
Uansett masse lykke til med testingen
Ja er detJa, kan jo være greit å sjekke da ihvertfall![]()
Blir spennende i morgen da :-oJa tror det![]()
Nei jeg har spiral Hehemen noe har ikke stemt i det siste
Håper ikke helt enda![]()
Fordi at lille U definitivt var siste, og jeg hadde keisersnitt.Hvorfor slipper du å tenke på det da?![]()
Uff jeg gruer megBlir spennende i morgen da :-o
Åh, sånn settFordi at lille U definitivt var siste, og jeg hadde keisersnitt.
Da kan man i samme slenge fikse at man slipper å tenke på det der noen gang igjen![]()
Å jasså?God kveldferdig på trening
var innom butikken å plukka opp g tester
![]()
TypiskIngen kveld på oss voksne. Alt styret slo oss litt ut. Så vi ligger som to slakt på sofaen![]()
Veldig greit syns jegÅh, sånn sett![]()
Den ligger på loftetDet skjønner jeg. Og dere har fått gjemt det hele tiden?
Litt symptomerÅ jasså?![]()
OioiLitt symptomer![]()
Egentlig begge delerOioihva håper du svaret er? Er du klar for å prøve på nr 2?
Hehe, valgets kvalerEgentlig begge deler![]()
Nei fordi jeg orker ikke nå![]()
Og ja fordi jeg vil ha en baby til, og da slipper jeg den prøvinga![]()
Håper heller ikke detVi har nattlys på. Men ser ikke ut til å hjelpe nevneverdig :/ blir bare hyl om lyset ikke er på uansett.
Ja. Det gikk jo så strålende forrige uke :O håper ikke den nye trenden vedvarer for noen av oss :s
Fremdeles litt urolig der inne. Gruer meg litt fr natta kjenner jegTypiskfår håpe natten blir bedre enn kvelden
![]()
Ja. Sataer på de begge finner tilbale til rutinene sineHåper heller ikke det. Satser på snarlig bedring
![]()