Ser denØynene begynner å falle igjen nå. Men tør ikke liste meg ut før hun er helt sovna. Må og få slått av lyset etterhvert. Er blitt sånn at hun bare hyler om vi legger henne i mørkt rom på kvelden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser denØynene begynner å falle igjen nå. Men tør ikke liste meg ut før hun er helt sovna. Må og få slått av lyset etterhvert. Er blitt sånn at hun bare hyler om vi legger henne i mørkt rom på kvelden![]()
Næh! I dag?Skal til Kristiansand![]()
Får håpe på detEndelig sovna.. håper hun sover lenge nå..
Klem til deg ❤I dag er det en trist dag, fikk beskjed av mamma kl 5 om at mormor hadde sovnet inn. Trudde jeg var forberedt siden vi nå har ventet siden onsdag på at det skulle skje (legene har siden onsdag sagt at de ikke trur hu kom gjennom natten). Har ikke fortalt det til frøkna ennå, da jeg fant ut at jeg heller tar det når hun har kommet hjem fra skolen..
Det hørtes veldig fint utJodahadde store planer om masse husarbeid, men ble ikke så veldig mye. Men hatt det veldig kos med 2åringen da
og fikk middag hos min mor, så slapp å lage det. Egentlig helt topp
![]()
Spennendeee!! Skal du teste i morra?God kveldferdig på trening
var innom butikken å plukka opp g tester
![]()
Klem til deg ❤
Ingen kveld på oss voksne. Alt styret slo oss litt ut. Så vi ligger som to slakt på sofaenFår håpe på det![]()
Oi, prøver dere igjen allerede?God kveldferdig på trening
![]()
Ny spire på gang? ;-)God kveldferdig på trening
![]()
Ser den. Jeg har vurdert tanken på å kjøpe nattlys eller noe. Men ikke kommet så langt. Men jeg er også alltid på rommet til han sovner. Nå er vi tilbake på amming i søvn igjen :-/. Hadde slik god fremgang i forrige uke at jeg kunne legge han i sengen også sovnet han etterhvert der. Nå hyler han bare om han legges der.
Prøver dere på en til?God kveldferdig på trening
![]()
Spennendeee!! Skal du teste i morra?
Oi, prøver dere igjen allerede?
God kveld til deg godså forresten, og lykke til med testing
Ja tror detNy spire på gang? ;-)
Takk håper virkelig at dette går bra![]()
♡Ja tror det
Nei jeg har spiral Hehemen noe har ikke stemt i det siste
Håper ikke helt enda![]()
Ja tror det![]()
Nei jeg har spiral Hehemen noe har ikke stemt i det siste
Håper ikke helt enda![]()
Det skjønner jeg. Og dere har fått gjemt det hele tiden?Stiga rattkjelke, veldig rabatt da![]()
Du vet at spiral den første tiden kan gi "følelsen" av å være gravid?
Har ei venninne som fikk noen strimler av meg når jeg var prøver siden noe ikke stemte..
Hun var forresten ikke gravid.
Uansett masse lykke til med testingen
Har egentlig ikke følelse på det, men har vært en del småkvalm denne uken, og litt andre symptomerOj oj! Spennende da![]()
Kan den?:O jeg skal sette inn spiral på mandag! Greit å vite det daDu vet at spiral den første tiden kan gi "følelsen" av å være gravid?
Har ei venninne som fikk noen strimler av meg når jeg var prøver siden noe ikke stemte..
Hun var forresten ikke gravid.
Uansett masse lykke til med testingen