Boblefrua
Forumet er livet
Å, så heldige! Stor barnehage?Veldig.
De har til og med et eget vannrom for vann lek![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, så heldige! Stor barnehage?Veldig.
Ganske stor, jaÅ, så heldige! Stor barnehage?
Signerer Musemor, få time så fort som mulig til legen i morgen. Krysser fingrene for At det er kroppen som bare tuller.
Lykke til og klem♡
Da ringer du legen din i morgen tidlig, og masse lykke til.
Hadde der forresten slik våren 2011, og frøkna blir 4 i desember...
Au, ekkelt å gå I dag da? Anti-skli?Bare under "sålen" på fotenKunne gått mye verre!
Helt greitHei håhatt en fin dag du da?
![]()
Stiga rattkjelke, veldig rabatt da
Hva kjøpte du da?
Så kult!Veldig.
Kanskje du skal dra på legevakten, daJeg var hos legen idag men hun tok bare blodprøver og sa at jeg skulle komme tilbake på mandag![]()
Au, ekkelt å gå I dag da? Anti-skli?
Takk for linkHaha! Nå måtte jeg leite skikkelig, hadde bare trykka på en reklame på fb som jeg ikke fant igjen.. Surrehuemen her kjøpte jeg de: http://www.ektebajas.no
Mi nekter og å soveJada han sovnet omsider. Men måtte selvsagt inn igjen da han begynte å gråte. Så sitter nå her
Det var da sent for en liten frøkenHar ei snuppe som nekter å legge seg :O
Minner meg om trappa hjemme hos foreldrene mine. Den må man gå ned som om man går i en stigeIngen varige mén
Begynner bli vant til å snuble ned den trappa.. Den er syyykt bratt!! :O
Så kjedelig:-/. Vet hvordan du har detHar ei snuppe som nekter å legge seg :O
Off er så kjedelig:-/. Håper hun sovner snart hos deg ogsåMi nekter og å sove![]()
TakkOi! Jeg blir så imponert! Jeg drømmer om å begynne å strikke, men jeg kan jo (eller kunne en gang) bare det aller mest grunnleggende, så vet ikke om jeg kan klare det uten å ha noen å spørre om hjelp.. Farmor bor litt langt unna![]()
Heihei. Alt bra idag?Hei og god kveld
Minner meg om trappa hjemme hos foreldrene mine. Den må man gå ned som om man går i en stige![]()