God morgen :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!God morgen :-D
God morgen! Og god mandagGod morgen! Ha en strålende mandag![]()
Skal til KristiansandSkal du bort?
Faktisk ikkeÅh, litt annet også?![]()
Au, høres ubehagelig utaua...kjennes ut som noen stikker kniver i underlivet!!
Mye vil nok endre seg på listen etterhvertLista er oppdatert, og Klatremus har klatret til 25. plass
Og Ronja er forbi meg. Det var unomalt at jeg var over.
Han er nok fornøyd bare han har deg i nærheten![]()
Hehe, greit å være litt snill med ham i starten![]()
Kondolerer så mye.I dag er det en trist dag, fikk beskjed av mamma kl 5 om at mormor hadde sovnet inn. Trudde jeg var forberedt siden vi nå har ventet siden onsdag på at det skulle skje (legene har siden onsdag sagt at de ikke trur hu kom gjennom natten). Har ikke fortalt det til frøkna ennå, da jeg fant ut at jeg heller tar det når hun har kommet hjem fra skolen..
Kondolerer så mye.
Har ei tante som jeg har vært veldig nære ligger på det siste nå selv.
Sitter egentlig bare å venter på den telefonen selv.
Er ikke snakk om uker og måneder lenger, men dager
Syns det er så vanskelig.Takk ❤
Det er grusomt å vente på den telefonen, jeg har jo ventet siden onsdag. Det er ikke noe særlig når de ligger på det siste..
Kondolerer så myeI dag er det en trist dag, fikk beskjed av mamma kl 5 om at mormor hadde sovnet inn. Trudde jeg var forberedt siden vi nå har ventet siden onsdag på at det skulle skje (legene har siden onsdag sagt at de ikke trur hu kom gjennom natten). Har ikke fortalt det til frøkna ennå, da jeg fant ut at jeg heller tar det når hun har kommet hjem fra skolen..
Syns det er så vanskelig.
På den ene siden vil jeg ikke hun skal dø og bli borte, så lenge hun "lever" er det fremdeles et urealistisk håp om at hun bare skal reise seg brått bare være frisk.
På den andre siden vil jeg ikke hun skal ha vondt lenger
Kondolerer så myeman kan vel aldri forberede seg nok til en slik beskjed
![]()
Så flinke !!Så gøyhva slags bil?
Nå er min endelig satt på verksted...![]()