Absolutt. Vært lys våken siden hun våkna halv 8. Plutselig luftsmerter. Siden har vi hatt det gåendeDet var da sent for en liten frøken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt. Vært lys våken siden hun våkna halv 8. Plutselig luftsmerter. Siden har vi hatt det gåendeDet var da sent for en liten frøken![]()
Takk
Bare å spørre her inneer og et eget hobbyforum her
Strikking er deilig å slappe av med![]()
Ligger inne nå. Synger i vei til hun roa seg. Nå må jeg bare ligge her til hun sovner. Men strengt talt kunne jeg vel bare lagt meg ogOff er så kjedelig:-/. Håper hun sovner snart hos deg også![]()
Hahaha. Ser det for meg daEr nesten slik her)
Man KAN fint legge seg oppover den trappa, og krype på alle fire![]()
Hadde det slik jeg også tidligere i kveld:-/. Vurderer å legge meg jeg også. Krysser fingrene for at det ikke går alt for lang tid før hun finner ut at det er nattaLigger inne nå. Synger i vei til hun roa seg. Nå må jeg bare ligge her til hun sovner. Men strengt talt kunne jeg vel bare lagt meg og
Tenker også at det må være en fin ting og slappe av med. Noe annet enn pc og tv liksomDet spørs om ikke jeg må sette igang etterhvert
Om jeg får en liten spire i magen blir jeg nok enda mer motivert
![]()
Ånei! Da må du lete etter noen muligheter til sikring.Kjenner det enda smått, men smertene gikk over etter et kvarterVar ikke så ille å falle ned trappa som det kunne vært.. Har slått meg verre der før :O Med hodet rett i veggen og greier ><
Grusom trappDen går skikkelig rett ned. Typisk trang-hytte-trapp, egentlig.
Så kjedeligHar ei snuppe som nekter å legge seg :O
Ligger inne nå. Synger i vei til hun roa seg. Nå må jeg bare ligge her til hun sovner. Men strengt talt kunne jeg vel bare lagt meg og
Øynene begynner å falle igjen nå. Men tør ikke liste meg ut før hun er helt sovna. Må og få slått av lyset etterhvert. Er blitt sånn at hun bare hyler om vi legger henne i mørkt rom på kveldenHadde det slik jeg også tidligere i kveld:-/. Vurderer å legge meg jeg også. Krysser fingrene for at det ikke går alt for lang tid før hun finner ut at det er natta![]()
Hahaha. Ser det for meg da![]()
Broren min datt ned den trappa flere ganger som liten. Altfor bratt for å springe i![]()
Ånei! Da må du lete etter noen muligheter til sikring.![]()
Det høres veldig sånn ut!Vel. Jeg klarte ta meg i mot denne gang, i gelenderet..Men altså.. Skulle nesten fått lagt noe antiskli på trappa her...
Endelig sovna.. håper hun sover lenge nå..Så kjedelig![]()
JodaHelt greitenn du?
Hun er heldigvis sovna nå. Håper det holderUff, håper hun sovner snart!![]()
Vi gjor det som småUff ja.. Jeg tør IKKE løpe i disse trappene! Såvidt jeg tør gå i dem....
Litt sånn opp og nedHeihei. Alt bra idag?![]()
Vi gjor det som småunder at jeg aldri skada meg i den
![]()
Skulle nesten ikke vært lovAbsolutt et under!! :O Livsfarlig med sånne trapper..!