Skravletråd November

Takk :D
Bare å spørre her inne :D er og et eget hobbyforum her :)

Strikking er deilig å slappe av med :)

Tenker også at det må være en fin ting og slappe av med. Noe annet enn pc og tv liksom ;) Det spørs om ikke jeg må sette igang etterhvert :) Om jeg får en liten spire i magen blir jeg nok enda mer motivert :D

Off er så kjedelig:-/. Håper hun sovner snart hos deg også:-)
Ligger inne nå. Synger i vei til hun roa seg. Nå må jeg bare ligge her til hun sovner. Men strengt talt kunne jeg vel bare lagt meg og

Er nesten slik her :))
Man KAN fint legge seg oppover den trappa, og krype på alle fire :p
Hahaha. Ser det for meg da :p
Broren min datt ned den trappa flere ganger som liten. Altfor bratt for å springe i :p

Ligger inne nå. Synger i vei til hun roa seg. Nå må jeg bare ligge her til hun sovner. Men strengt talt kunne jeg vel bare lagt meg og
Hadde det slik jeg også tidligere i kveld:-/. Vurderer å legge meg jeg også. Krysser fingrene for at det ikke går alt for lang tid før hun finner ut at det er natta:-)

Tenker også at det må være en fin ting og slappe av med. Noe annet enn pc og tv liksom ;) Det spørs om ikke jeg må sette igang etterhvert :) Om jeg får en liten spire i magen blir jeg nok enda mer motivert :D

Jeg har vel bare strikka i 2 år nesten. Blitt mange gensre, tepper, luer, votter og lester siden da. :) pleier å strikke mens jeg ser på tv. :)

Kjenner det enda smått, men smertene gikk over etter et kvarter :p Var ikke så ille å falle ned trappa som det kunne vært.. Har slått meg verre der før :O Med hodet rett i veggen og greier ><
Grusom trapp :p Den går skikkelig rett ned. Typisk trang-hytte-trapp, egentlig.
Ånei! Da må du lete etter noen muligheter til sikring. :(

Hadde det slik jeg også tidligere i kveld:-/. Vurderer å legge meg jeg også. Krysser fingrene for at det ikke går alt for lang tid før hun finner ut at det er natta:-)
Øynene begynner å falle igjen nå. Men tør ikke liste meg ut før hun er helt sovna. Må og få slått av lyset etterhvert. Er blitt sånn at hun bare hyler om vi legger henne i mørkt rom på kvelden :(

Hahaha. Ser det for meg da :p
Broren min datt ned den trappa flere ganger som liten. Altfor bratt for å springe i :p

Uff ja.. Jeg tør IKKE løpe i disse trappene! Såvidt jeg tør gå i dem....

Ånei! Da må du lete etter noen muligheter til sikring. :(

Vel. Jeg klarte ta meg i mot denne gang, i gelenderet.. :p Men altså.. Skulle nesten fått lagt noe antiskli på trappa her...

Back
Topp