Skravletråd November

Øynene begynner å falle igjen nå. Men tør ikke liste meg ut før hun er helt sovna. Må og få slått av lyset etterhvert. Er blitt sånn at hun bare hyler om vi legger henne i mørkt rom på kvelden :(
Ser den:-). Jeg har vurdert tanken på å kjøpe nattlys eller noe. Men ikke kommet så langt. Men jeg er også alltid på rommet til han sovner. Nå er vi tilbake på amming i søvn igjen :-/. Hadde slik god fremgang i forrige uke at jeg kunne legge han i sengen også sovnet han etterhvert der. Nå hyler han bare om han legges der.

I dag er det en trist dag, fikk beskjed av mamma kl 5 om at mormor hadde sovnet inn. Trudde jeg var forberedt siden vi nå har ventet siden onsdag på at det skulle skje (legene har siden onsdag sagt at de ikke trur hu kom gjennom natten). Har ikke fortalt det til frøkna ennå, da jeg fant ut at jeg heller tar det når hun har kommet hjem fra skolen..
Klem til deg ❤

Joda:-) hadde store planer om masse husarbeid, men ble ikke så veldig mye. Men hatt det veldig kos med 2åringen da:D og fikk middag hos min mor, så slapp å lage det. Egentlig helt topp :D
Det hørtes veldig fint ut :)
Jeg fikk gjort litt hjemme her, før jeg laga middag til familien og selv dro på middag med jobben :p

God kveld :) ferdig på trening :) var innom butikken å plukka opp g tester :eek:
Oi, prøver dere igjen allerede?

God kveld til deg godså forresten, og lykke til med testing

Ser den:-). Jeg har vurdert tanken på å kjøpe nattlys eller noe. Men ikke kommet så langt. Men jeg er også alltid på rommet til han sovner. Nå er vi tilbake på amming i søvn igjen :-/. Hadde slik god fremgang i forrige uke at jeg kunne legge han i sengen også sovnet han etterhvert der. Nå hyler han bare om han legges der.

Vi har nattlys på. Men ser ikke ut til å hjelpe nevneverdig :/ blir bare hyl om lyset ikke er på uansett.
Ja. Det gikk jo så strålende forrige uke :O håper ikke den nye trenden vedvarer for noen av oss :s

Ja tror det :eek:

Nei jeg har spiral Hehe :p men noe har ikke stemt i det siste

Håper ikke helt enda :eek:

Du vet at spiral den første tiden kan gi "følelsen" av å være gravid?
Har ei venninne som fikk noen strimler av meg når jeg var prøver siden noe ikke stemte..
Hun var forresten ikke gravid.
Uansett masse lykke til med testingen

Du vet at spiral den første tiden kan gi "følelsen" av å være gravid?
Har ei venninne som fikk noen strimler av meg når jeg var prøver siden noe ikke stemte..
Hun var forresten ikke gravid.
Uansett masse lykke til med testingen
Kan den?:O jeg skal sette inn spiral på mandag! Greit å vite det da:)

Back
Topp