FrøkenElfie
Elsker forumet
Så koselig daHehe, høres kjent ut![]()
Leverer 8.30 til vanlig, men vi pleier å kose litt ekstra på mandager![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig daHehe, høres kjent ut![]()
Leverer 8.30 til vanlig, men vi pleier å kose litt ekstra på mandager![]()
Det høres veldig bra utGod dagvar hos legen nå og han mente det var unødvendig med ul når hcg faktisk var 9500 på tirsdag og 2000 5 dager før
så ul om 3 uker og prøve å slappe av nå
![]()
Greit med slike dager ogsåGod morgen alle sammen
Håper dere får en fin dag, her øsepøser det ned, men det går fint for jeg har masse husarbeid å gjøre...
Ååja.. pengeboka får svi littNetthandel er farlig![]()
Åh, sånn settFor å få rundt tall på telleren min ;-)
Det var grååådig tidlig :O godt han sovna igjenGod morgen. Mini synes kl 4 var en grei tid å våkne på:-s. Der synes ikke jeg så etter litt tulling i sengen en times tid ble han enig med meg og sovnet igjen
. Sov da helt til 7.30
![]()
Uff. Så tristI dag er det en trist dag, fikk beskjed av mamma kl 5 om at mormor hadde sovnet inn. Trudde jeg var forberedt siden vi nå har ventet siden onsdag på at det skulle skje (legene har siden onsdag sagt at de ikke trur hu kom gjennom natten). Har ikke fortalt det til frøkna ennå, da jeg fant ut at jeg heller tar det når hun har kommet hjem fra skolen..
Uff. Så tristsender deg en god klem ♡
Høres jo kjempebra utGod dagvar hos legen nå og han mente det var unødvendig med ul når hcg faktisk var 9500 på tirsdag og 2000 5 dager før
så ul om 3 uker og prøve å slappe av nå
![]()
Synes jeg også:-/. Passet meg absolutt ikke å stå opp da. Så glad jeg fikk noen timer til med søvnDet var grååådig tidlig :O godt han sovna igjen![]()
Nei, si detHvorfor akkurat den datoen?
Ja. Det skjønner jeg godt. Frøkna bestemte seg visst for at å holde på å prate og lage lyder i senga fra halv 2 til 3, var en god ide. Lys våken og strålende humør. Feil tid på døgnet. Så vi holdte på lenge med samme leken. Smokk ut, smokk inn. Dyna av, dyna på. Repeat..Synes jeg også:-/. Passet meg absolutt ikke å stå opp da. Så glad jeg fikk noen timer til med søvn![]()
Juleantrekket til snuppaHva strikker du?
God natt![]()
Ohhh så gøy. Hva har du bestiltWups. Der ble det visst to nye pakker på vei i posten. Hihinetthandel er for gøy
![]()
Akkurat likt her bare fra 4 til 5Ja. Det skjønner jeg godt. Frøkna bestemte seg visst for at å holde på å prate og lage lyder i senga fra halv 2 til 3, var en god ide. Lys våken og strålende humør. Feil tid på døgnet. Så vi holdte på lenge med samme leken. Smokk ut, smokk inn. Dyna av, dyna på. Repeat..glad hun sovna litt før det var opp for mat kvart på 6. Og så sov vi heldigvis videre til halv 9.