Skravletråd November

God morgen :-D
God morgen! Ha en strålende mandag :D
God morgen:-). Mini synes kl 4 var en grei tid å våkne på:-s. Der synes ikke jeg så etter litt tulling i sengen en times tid ble han enig med meg og sovnet igjen:-). Sov da helt til 7.30:-)
God morgen jenter

God morgen alle sammen :)
Håper dere får en fin dag, her øsepøser det ned, men det går fint for jeg har masse husarbeid å gjøre...

I dag er det en trist dag, fikk beskjed av mamma kl 5 om at mormor hadde sovnet inn. Trudde jeg var forberedt siden vi nå har ventet siden onsdag på at det skulle skje (legene har siden onsdag sagt at de ikke trur hu kom gjennom natten). Har ikke fortalt det til frøkna ennå, da jeg fant ut at jeg heller tar det når hun har kommet hjem fra skolen..
Klem tid dere ♡
Det er ingen måte å forberede seg på en sånn telefon :(

God morgen alle sammen :)
Håper dere får en fin dag, her øsepøser det ned, men det går fint for jeg har masse husarbeid å gjøre...
Her er det masse sol.
Kl 12:30 har de en høytidelig åpning av barnehagen som lille U skal begynne i i mars med ordføreren som klipper snoren og kake.
Skal ta en tur oppom da.
Ellers så skal vi bare kose oss

Her er det masse sol.
Kl 12:30 har de en høytidelig åpning av barnehagen som lille U skal begynne i i mars med ordføreren som klipper snoren og kake.
Skal ta en tur oppom da.
Ellers så skal vi bare kose oss
Da passer det jo fint med sol :)

Kanskje like greitt at det regner da, så slipper solen og lokke deg ut :-)
God morgen til deg og:-)
Ja, eller egentlig liten sjanse for at jeg hadde gått ut. Haha :p
Hvilke planer har du for dagen?:)

Ja, eller egentlig liten sjanse for at jeg hadde gått ut. Haha :p
Hvilke planer har du for dagen?:)
Haha, da så :-) mine planer er også husarbeid. Men foreløpig har jeg ikke kommet lenger enn til å ha levert i barnehagen, og nå spiser jeg frokost mens jeg ser på Glee :-)

Haha, da så :-) mine planer er også husarbeid. Men foreløpig har jeg ikke kommet lenger enn til å ha levert i barnehagen, og nå spiser jeg frokost mens jeg ser på Glee :-)
Har ikke levert enda jeg :p
Skal dra nå da, pleier ikke å levere før 9.30 på mandager når jeg har fri :)

Har ikke levert enda jeg :p
Skal dra nå da, pleier ikke å levere før 9.30 på mandager når jeg har fri :)
Min liker så godt å spise frokosten i barnehagen, så leverer 8 jeg. Da kommer jeg meg i det minste opp litt tidlig jeg og :p
Men er jo ikke alltid så effektiv på formiddagen uansett da :p

Haha, ja :p endelig! Fikk hjelp til å få start på den igår, så måtte bare få satt den bort der... Snakka med de idag, og den er sikkert ferdig til imorgen :)
Så raskt ja, det er jo fint :)) Håper på rimelige feil

Min liker så godt å spise frokosten i barnehagen, så leverer 8 jeg. Da kommer jeg meg i det minste opp litt tidlig jeg og :p
Men er jo ikke alltid så effektiv på formiddagen uansett da :p
Hehe, høres kjent ut :p
Leverer 8.30 til vanlig, men vi pleier å kose litt ekstra på mandager :p

Back
Topp