Skravletråd November

God morgen:-). Mini synes kl 4 var en grei tid å våkne på:-s. Der synes ikke jeg så etter litt tulling i sengen en times tid ble han enig med meg og sovnet igjen:-). Sov da helt til 7.30:-)

God morgen jenter

Hehe, greit å være litt snill med ham i starten:P

Ja tenkte det, la han få bo her en ukes tid før jeg lager for mye bråk på tider hvor man setter pris på at det er stille :P Neida jeg får vel bare ta litt hensyn, men har hvert greit å ikke ha noen under meg de siste mnd slik at jeg kan gjøre akkurat som jeg vil når jeg vil :P

I dag er det en trist dag, fikk beskjed av mamma kl 5 om at mormor hadde sovnet inn. Trudde jeg var forberedt siden vi nå har ventet siden onsdag på at det skulle skje (legene har siden onsdag sagt at de ikke trur hu kom gjennom natten). Har ikke fortalt det til frøkna ennå, da jeg fant ut at jeg heller tar det når hun har kommet hjem fra skolen..

I dag er det en trist dag, fikk beskjed av mamma kl 5 om at mormor hadde sovnet inn. Trudde jeg var forberedt siden vi nå har ventet siden onsdag på at det skulle skje (legene har siden onsdag sagt at de ikke trur hu kom gjennom natten). Har ikke fortalt det til frøkna ennå, da jeg fant ut at jeg heller tar det når hun har kommet hjem fra skolen..
Kondolerer så mye.

Har ei tante som jeg har vært veldig nære ligger på det siste nå selv.
Sitter egentlig bare å venter på den telefonen selv.
Er ikke snakk om uker og måneder lenger, men dager

Kondolerer så mye.

Har ei tante som jeg har vært veldig nære ligger på det siste nå selv.
Sitter egentlig bare å venter på den telefonen selv.
Er ikke snakk om uker og måneder lenger, men dager

Takk ❤

Det er grusomt å vente på den telefonen, jeg har jo ventet siden onsdag. Det er ikke noe særlig når de ligger på det siste..

Takk ❤

Det er grusomt å vente på den telefonen, jeg har jo ventet siden onsdag. Det er ikke noe særlig når de ligger på det siste..
Syns det er så vanskelig.

På den ene siden vil jeg ikke hun skal dø og bli borte, så lenge hun "lever" er det fremdeles et urealistisk håp om at hun bare skal reise seg brått bare være frisk.
På den andre siden vil jeg ikke hun skal ha vondt lenger

Kondolerer så mye ❤️ man kan vel aldri forberede seg nok til en slik beskjed :(

Syns det er så vanskelig.

På den ene siden vil jeg ikke hun skal dø og bli borte, så lenge hun "lever" er det fremdeles et urealistisk håp om at hun bare skal reise seg brått bare være frisk.
På den andre siden vil jeg ikke hun skal ha vondt lenger

Ja kjenner den følelsen, jeg følte meg veldig egoistisk når jeg på onsdagen håpet at hun kom seg gjennom natten så jeg kunne ta med meg lillebror og se henne en siste gang. Men samtidig så håpet vi at hun skulle få slippe. Hun ønsket jo selv også å få sovne inn da hun var sliten av alle smertene. Og for bestefar som måtte se kona si ligge der uten å kunne gjøre noe...

Kondolerer så mye ❤️ man kan vel aldri forberede seg nok til en slik beskjed :(

Takk ❤
Nei man kan vel ikke det, har heldigvis liten erfaring med å miste folk som står meg nær. Og de andre gangene har det kommet brått og uventet på.. så hadde et lite håp om at det kanskje ville bli lettere denne gangen..

Back
Topp