Skravletråd November

God dag :) var hos legen nå og han mente det var unødvendig med ul når hcg faktisk var 9500 på tirsdag og 2000 5 dager før :) så ul om 3 uker og prøve å slappe av nå ❤️

God dag :) var hos legen nå og han mente det var unødvendig med ul når hcg faktisk var 9500 på tirsdag og 2000 5 dager før :) så ul om 3 uker og prøve å slappe av nå ❤️
Det høres veldig bra ut :)

Ute på tur med lille N som er syk :( merker kondisen er dårlig nå :p

God morgen alle sammen :)
Håper dere får en fin dag, her øsepøser det ned, men det går fint for jeg har masse husarbeid å gjøre...
Greit med slike dager også:-). Opphold her:-). Skulle egentlig til kiropraktor med mini idag men hun var visst syk så da blir det på torsdag heller.

God morgen:-). Mini synes kl 4 var en grei tid å våkne på:-s. Der synes ikke jeg så etter litt tulling i sengen en times tid ble han enig med meg og sovnet igjen:-). Sov da helt til 7.30:-)
Det var grååådig tidlig :O godt han sovna igjen ;)

I dag er det en trist dag, fikk beskjed av mamma kl 5 om at mormor hadde sovnet inn. Trudde jeg var forberedt siden vi nå har ventet siden onsdag på at det skulle skje (legene har siden onsdag sagt at de ikke trur hu kom gjennom natten). Har ikke fortalt det til frøkna ennå, da jeg fant ut at jeg heller tar det når hun har kommet hjem fra skolen..
Uff. Så trist :( sender deg en god klem ♡

God dag:) Endelig kan jeg sette meg ned litt. puuuh

Synes jeg også:-/. Passet meg absolutt ikke å stå opp da. Så glad jeg fikk noen timer til med søvn:-)
Ja. Det skjønner jeg godt. Frøkna bestemte seg visst for at å holde på å prate og lage lyder i senga fra halv 2 til 3, var en god ide. Lys våken og strålende humør. Feil tid på døgnet. Så vi holdte på lenge med samme leken. Smokk ut, smokk inn. Dyna av, dyna på. Repeat.. :p glad hun sovna litt før det var opp for mat kvart på 6. Og så sov vi heldigvis videre til halv 9.

Ja. Det skjønner jeg godt. Frøkna bestemte seg visst for at å holde på å prate og lage lyder i senga fra halv 2 til 3, var en god ide. Lys våken og strålende humør. Feil tid på døgnet. Så vi holdte på lenge med samme leken. Smokk ut, smokk inn. Dyna av, dyna på. Repeat.. :p glad hun sovna litt før det var opp for mat kvart på 6. Og så sov vi heldigvis videre til halv 9.
Akkurat likt her bare fra 4 til 5:-P. Og skulle ha kos, leke med håret mitt, rulle rundt på magen, osv. Listen er lang:-P. Sovnet igjen med puppen i munnen rundt kl 5 og sov t rundt halv 8:-). Leeenge siden han har sovet så lenge:-)

Back
Topp