Cravings, hva MÅ du ha?

Ingenting spesifikt, men jeg må ha mat døgnet rundt. Også blir jeg frista av alt som blir nevnt her inne..
 
Har enda ikke fått noen.. Veldig søtsug, men ikke noen cravings :)
 
Noooo det er tomt for appelsinjuice! Dumme mannen sneik det siste glasset av min premium juice. Grrrrrr.
 
Julebrusen herjer i huset her om dagen !!! :) Herre så godt! Men det MÅ være den som har brunaktig farge :p Også sånne hvite julepølser :D Gleder meg så sinnsykt til julemiddagen!!!
 
Jeg personlig kan ikke gå en dag uten å spise reker, søpledynga godis eller iste. I mitt forrige svangerskap hadde jeg dilla på grønne epler og julebrus. Hva er din dille? ;)
Her går det opp og ned. Men hatt en ukes tid de rjeg MÅTTE ha pølser! Dro hjem fra jobb i lunsjen for å lage pølser. HAHA! Nå er jeg på stratos, en stor plate om dagen :p
 
Alt som er kaldt og fruktig. Spesielt saftis. Redningen når jeg ikke syns jeg kan spise mer saftis den dagen er vann med isbiter. Ikke like godt, men det duger. :rolleyes:
 
Julemat, alt av julemat som ribbe, pinnekjøtt og julebrus :)
Prøver og begrense meg litt i matveien men det er ikke så lett når eg får servert pinnekjøtt hvertfall :)
 
Back
Topp