Skravletråd November

Noen spesielle ord og forkortninger du lurer på?:)
Mener at det skal ligge en liste på diverse forkortelser på underforumet "vi som prøver":)

Velkommen til forumet forresten :)

Jeg googler om jeg lurer, men det hadde vært fint med en oversikt. Jeg skal lete litt etter en slik tråd.

Takk for velkomsten! :greet025

Hei hei!

Velkommen skal du være :-D

Har du funnet frem til ditt terminforum?

Jeg vet ikke helt hvor og om det finnes en liste over ord og uttrykk, men kanskje inne på "før svangerskapet"?

Vi startet prøvingen denne uken, så jeg tilhører ingen termin enda! :-) Skal lete etter tråden!

Vi startet prøvingen denne uken, så jeg tilhører ingen termin enda! :) Skal lete etter tråden!
Da kan du snike deg inn i den terminen du kommer inn i om du blir gravid denne pp (prøveperioden)
Er bare til å spørre hvis du lurer på noe
Velkommen :)

Da kan du snike deg inn i den terminen du kommer inn i om du blir gravid denne pp (prøveperioden)
Er bare til å spørre hvis du lurer på noe
Velkommen :)

Åh, er det slik det fungerer? Det hadde vært så gøy om vi fikk det til i pp1!
Så da får jeg snike meg inn i Juli 2016?

@Tigeris Hei og takk for det :-D

Åh, er det slik det fungerer? Det hadde vært så gøy om vi fikk det til i pp1!
Så da får jeg snike meg inn i Juli 2016?

@Tigeris Hei og takk for det :-D
Det var iallefall slik vi gjorde det :) du kan jo snike inn i juli 2016 og se om det er noen prøvere der, eller om alle er gravide:)

Ja ikke sant, jaja badet og gulver får vente til i morra. Sånn siden jeg kanskje skal tenke på den nye naboen som flyttet inn under meg rett før helgen :P ikke sikkert han liker at jeg vasker klær og støvsuger på søndagskvelden :P
Hehe, greit å være litt snill med ham i starten:P

Jeg må holde meg på sofaen litt til, sovner om jeg treffer senga nå:confused2
Jeg sovna rimelig kjapt. Men føler natta egentlig er brukt til å få en meget skravlete lita snuppa til å sove..

Back
Topp