Hva strikker du?Tar med meg strikketøyet på senga...natta![]()
God natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva strikker du?Tar med meg strikketøyet på senga...natta![]()
Ja kjekt med småselskaper ;-)
Ja jeg skal hente ungene tidlig fra skole og sfo sånn at vi kan fikse litt hjemme og sånn før pappan kommer hjem ;-)
Jeg har jo bare utsatt den i en måned, så klart jeg kan. Bare litt dumt da at HR styra med å få klar inntektsbekreftelsen min før jeg gikk hjem til lunsj på fredag... også har jeg ikke brukt den i helga
Først ventet jeg til jeg hadde vært på kontroll uke 28 for å få den bekreftelsen fra jm på termin, og glemte å få den men fikk den to dager etterpå.
Så har jeg liksom utsatt litt, også kom jeg på at jeg trengte den inntektsbekrerftelsen, så jeg ba om den, og fikk den, og så... vel....
Jo, men det er vel bedre å se på den med våkne øyne.Burde ideelt sett fått mannen til å se på nav-søknaden med meg...
Ja det må du bare ;-)Jeg aner ikke, men det må jeg slutte med![]()
Mente sfo og bhg ;-)Åå, blir sikkert koselig ♡
Håper dere får en hyggelig feiring sammen, da)
Mente sfo og bhg ;-)
Men ja, vi får håpe ungene klarer å holde fred![]()
Haha, fort gjortMakes more sense! Begynte stusse litt - Sfo og skole..
Ja, er vel kjekt at overraskelser kommer litt overraskende på![]()
MÅ den leveres i morgen?
Eller kan du gjøre den i løpet av uka?
Ja da kom jeg meg inn i kveld ;-)
Greit å være igang selv om jeg får mye å gjøre denne mnd...
Ja da synes jeg du kan vente til du er mer våken og klar for å gjøre den ;-)Så lenge jeg orfner det innen tre mnd etter at jeg går i permisjon, sånn altså uti februar en gang, går det jo sånnsett greit.
Jo, men det er vel bedre å se på den med våkne øyne.
Ja da synes jeg du kan vente til du er mer våken og klar for å gjøre den ;-)
Håper på bedre netter snartJa det må du bare ;-)
Jeg er med denne mnd også jegDu er igang. Det er jeg også. En dag til som denne, så kan jeg sikkert gi meg, men det er jo ikke aktuelt
Vi skal vise Tamara, eller egentlig sjefen(e) hennes, at vi kan skravle uten at det er knyttet premier til selve skravlemengden, ikke sant??
Greit med det som er unnagjort av kveldsstellet før han kommer da.Klart det, så det blir sikkert det, altså. Jeg lusker meg snart i seng, men han er i dusjen så jeg venter med å gå på badet til han er ferdig, i det minste. Eller, jeg kan gå på do oppe og ned for å pusse tenner og kle av meg da, sånnsett
Jeg også! I følge meg selv, så har jeg skravlet 120 innlegg siden midnatt, og i dag har vært en dårlig dagJeg er med denne mnd også jeg)
Haha, fort gjort![]()
Tror jeg bare snakker med eldste om det og holder 3-åringen utenfor planleggingen frem til hun er hentet![]()
Noen spesielle ord og forkortninger du lurer på?Hei alle sammen! Som ny bruker på forumet er det mye ord og forkortninger jeg ikke forstår!
Er det en ordbok noe sted hvor jeg kan lære meg Babyverdens språk?![]()
Flinka da!Jeg også! I følge meg selv, så har jeg skravlet 120 innlegg siden midnatt, og i dag har vært en dårlig dag![]()