Jada, har det ikke travelt enda jegDet er jo i de minste ikke så mye nei, så det går nok bra, selv om du gjerne venter litt til
Jeg har på følelsen 12nov.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, har det ikke travelt enda jegDet er jo i de minste ikke så mye nei, så det går nok bra, selv om du gjerne venter litt til
Har rett og slett ingen aning :-oVanskelig da ja!!
Jada, har det ikke travelt enda jeg
Kan du utsette den til I morgen?Blæ, det er leggetid søndag , og jeg har glemt den der nav-søknaden jeg skulle ordne i helga![]()
Hun får holde seg der litt til, men prøve å ikke gi mammaen så mye ubehag syns jeg .Det føles sånn![]()
Det syns jeg jeg høres ut som en super planJada, har det ikke travelt enda jeg![]()
Det nærmer seg veldig<3<3<3Vi får vente og se. Spennende. det nærmer seg uansett.
Hva er det du tuller med om natta da???Neida, hun sover for det meste. .. det er jeg som tuller![]()
Da får du se fram til onsdag![]()
Ja da er det bare å hoppe i seng ;-)Sånn, flink jente, har spist kveldsmat selv om jeg har halsbrann.
Det er egentlig innafor å legge seg nå, sånn klokkemessig![]()
Vel, hun har visst seg å være en luring..så forventer ikke annetHun får holde seg der litt til, men prøve å ikke gi mammaen så mye ubehag syns jeg .
Kan du utsette den til I morgen?
Ja da er det bare å hoppe i seng ;-)
Ja kjekt med småselskaper ;-)Jaja, kjekt med små feiringer også
... kanskje spesielt rett før jul
Ååh, spennende med overraskelser!![]()
MÅ den leveres i morgen?Blæ, det er leggetid søndag , og jeg har glemt den der nav-søknaden jeg skulle ordne i helga![]()
Jeg aner ikke, men det må jeg slutte medHva er det du tuller med om natta da???
Ja da kom jeg meg inn i kveld ;-)Lista er oppdatert, og Klatremus har klatret til 25. plass
Og Ronja er forbi meg. Det var unomalt at jeg var over.
HeheVel, hun har visst seg å være en luring..så forventer ikke annet![]()
Hvorfor akkurat den datoen?Jada, har det ikke travelt enda jeg![]()
Natta, sov godtTar med meg strikketøyet på senga...natta![]()