Hehe Lurt det ! Natta
Ja deilig det
Ja kjøpte på mandag mens mannen var på jobb Hehe, så henta jeg den på fredag![]()
Så gøy
Nå er min endelig satt på verksted...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe Lurt det ! Natta
Ja deilig det
Ja kjøpte på mandag mens mannen var på jobb Hehe, så henta jeg den på fredag![]()
Jeg syns det, men ikke mannenSå gøyhva slags bil?
Nå er min endelig satt på verksted...![]()
Jeg syns det, men ikke mannenSkoda octavia 2016 mod
![]()
Å hva er galt med den ?
Det runde tallet for dagen er 58630 ;-)Haha hva er så det runde tallet for dagen?![]()
Haha, nei det er ingen vitsNei.. Må surfe litt og må se litt til på Modern Family. Ikke noe vits å våkne før barna![]()
Nei, bare sånn at jeg skal klare å ha oversikt på antall innlegg ;-)Topp listen?
Ja helt nyOooh, fancy! Helt ny jo
Ville ikke mannen ha ny?
Vår vil ikke starte uten startkabler...så fikk hjelp til å få den bort på et verksted idag...
Men det er jo kjekt. Jeg har bare sett på antall innlegg etter listen, men det er bedre å sjekke totalen av sine innleggDet runde tallet for dagen er 58630 ;-)
Haha, nei det er ingen vits
Nei, bare sånn at jeg skal klare å ha oversikt på antall innlegg ;-)
Ny bil er luksusJa helt nynei han syns den kosta litt mye, og at jeg gikk bak ryggen hans
Å det er kjedelig
Ja det er detNy bil er luksus![]()
Hehe, nei, det er helt sant. Men ville ikke mannen ha ny bil?Ja det er detkan ikke sammenlignes med 12 år gamle golfen
![]()
Nei han syns det var for dyrtHehe, nei, det er helt sant. Men ville ikke mannen ha ny bil?
Bil er dyrt. Men det kan bli dyrt med en bil som ikke er ny også.Nei han syns det var for dyrt
Ja akkurat, så derfor kjøpte jeg en nyBil er dyrt. Men det kan bli dyrt med en bil som ikke er ny også.
Deilig å vite At det ikke blir noe tull de første årene.Ja akkurat, så derfor kjøpte jeg en ny![]()
Ja veldigDeilig å vite At det ikke blir noe tull de første årene.
Og komfortJa veldigogså er det jo mye deiligere med større plass
![]()
Ja ikke minstOg komfort![]()
Det syns jeg var deiligst. Og alle de nye fancy greieneJa ikke minst![]()
God nattNei. Nå er det natta fra meg, jenter.skravles imorgen
![]()
Ja ! Sinnsykt high techDet syns jeg var deiligst. Og alle de nye fancy greiene![]()