Er hjemme ut åretÅnei, når skal du ut i jobb igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er hjemme ut åretÅnei, når skal du ut i jobb igjen?
Svin indrefile med gratinerte poteter, stekt sopp og brokkoliHva blir det til middag i dag?
Namnam.Svin indrefile med gratinerte poteter, stekt sopp og brokkoli![]()
Ha en super dag du også![]()
Jeg bruker linser noen ganger, men det klarer ikke å rette prismefeilen min helt,så jeg bruker mest brillerHadde bare mitt syn stabilisert seg helt så hadde jeg kjøpt meg briller også. Av og til hadde det vært greit å bare slengt på brillene når jeg må ha linsene ute![]()
Prismefeil? Skjeløyd? Ikke sikker på hva det betyr i denne sammenhengen. Jeg har ganske sterke, toriske linser siden jeg har så skjev hornhinne. Og briller på toppen av det som jeg bruker om jeg må lese mye for å avlaste ene øyet. Har en synsfeil som gjør at det ene øye overkompenserer for å trekke synsfeltet opp til "normal" høyde. Så blir ekstra sliten på det øyet jeg i tillegg ser dårligst påJeg bruker linser noen ganger, men det klarer ikke å rette prismefeilen min helt,så jeg bruker mest briller![]()
Aner ikke jeg hellerPrismefeil? Skjeløyd? Ikke sikker på hva det betyr i denne sammenhengen. Jeg har ganske sterke, toriske linser siden jeg har så skjev hornhinne. Og briller på toppen av det som jeg bruker om jeg må lese mye for å avlaste ene øyet. Har en synsfeil som gjør at det ene øye overkompenserer for å trekke synsfeltet opp til "normal" høyde. Så blir ekstra sliten på det øyet jeg i tillegg ser dårligst på
Det regnet jeg med han syns var veldig greit?God dagher fikk lille N oste kake til lunsj idag. Og vi må rydde etter bursdagen før vi overraske broren min med besøk og ta med kake og liten gave
greit å holde seg opptatt dagen før legetime i morgen tidlig
![]()
Regner med han synes detDet regnet jeg med han syns var veldig greit?
Noe spesielt hos legen i morgen?
Okey. Er du langt på vei?Regner med han synes detvi drar snart
ja skal på ul. Alltid engstelig for sånn eller hcg...
Akkurat samme stellevesken jeg vant i januar![]()
At jeg var på topp klokka seks var ikke så rart, jeg var våken halv fem i dag og ga sånn i halv seks tiden opp, og rakk åpenbart 16 innlegg før det ble laget liste sånn rett før seksHar dere vært inne på topp 100 listen.
Er så rart å se en topp 100 liste uten RonjaR![]()
Klarte det med glans![]()
Alt mellom 6+3 - 7+3Okey. Er du langt på vei?
Brukt den kun til reiseveske til A om vi skal overnatte borte og trenger pakke mer enn det som er plas til i Emmaljunga stelleveskenLiker du den?
Glad jeg klarer å overraske dereHva? Gjorde du
![]()
Da får du legge deg nedpå igjenJa, det var på tide. Kunne faktisk tenkt meg å sovet enda litt lengre, men![]()
Huff da!Nå fikk jeg lyst til å si blæææ.... Er sørpe forkjøla og skal straks på 8 timer vakt![]()
![]()
Ha en fin søndag du også![]()