Skravletråd November

Hadde bare mitt syn stabilisert seg helt så hadde jeg kjøpt meg briller også. Av og til hadde det vært greit å bare slengt på brillene når jeg må ha linsene ute :p
Jeg bruker linser noen ganger, men det klarer ikke å rette prismefeilen min helt,så jeg bruker mest briller :)

Jeg bruker linser noen ganger, men det klarer ikke å rette prismefeilen min helt,så jeg bruker mest briller :)
Prismefeil? Skjeløyd? Ikke sikker på hva det betyr i denne sammenhengen. Jeg har ganske sterke, toriske linser siden jeg har så skjev hornhinne. Og briller på toppen av det som jeg bruker om jeg må lese mye for å avlaste ene øyet. Har en synsfeil som gjør at det ene øye overkompenserer for å trekke synsfeltet opp til "normal" høyde. Så blir ekstra sliten på det øyet jeg i tillegg ser dårligst på

Prismefeil? Skjeløyd? Ikke sikker på hva det betyr i denne sammenhengen. Jeg har ganske sterke, toriske linser siden jeg har så skjev hornhinne. Og briller på toppen av det som jeg bruker om jeg må lese mye for å avlaste ene øyet. Har en synsfeil som gjør at det ene øye overkompenserer for å trekke synsfeltet opp til "normal" høyde. Så blir ekstra sliten på det øyet jeg i tillegg ser dårligst på
Aner ikke jeg heller :p men som jeg har forstått så er det prismefeilen som gjør at jeg er skjeløyd? :p

God dag :D her fikk lille N oste kake til lunsj idag. Og vi må rydde etter bursdagen før vi overraske broren min med besøk og ta med kake og liten gave :) greit å holde seg opptatt dagen før legetime i morgen tidlig :)

God dag :D her fikk lille N oste kake til lunsj idag. Og vi må rydde etter bursdagen før vi overraske broren min med besøk og ta med kake og liten gave :) greit å holde seg opptatt dagen før legetime i morgen tidlig :)
Det regnet jeg med han syns var veldig greit?

Noe spesielt hos legen i morgen?

Det regnet jeg med han syns var veldig greit?

Noe spesielt hos legen i morgen?
Regner med han synes det :) vi drar snart :) ja skal på ul. Alltid engstelig for sånn eller hcg...

Takk for du minte på det Sara.
Skjønner jeg henger etter i okt-tråden:P

Så da sier jeg heihei her heller:D

Har dere vært inne på topp 100 listen.
Er så rart å se en topp 100 liste uten RonjaR :p
At jeg var på topp klokka seks var ikke så rart, jeg var våken halv fem i dag og ga sånn i halv seks tiden opp, og rakk åpenbart 16 innlegg før det ble laget liste sånn rett før seks

At jeg ledet (om enn bare med et innlegg) klokka ti var mer overraskende.

Regner med å rykke nedover heretter....

Back
Topp