Ha en super dag du ogsåGod dag! Ha en strålende søndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en super dag du ogsåGod dag! Ha en strålende søndag
Ikke lett å se med masse støv fra Ole i øyaSer ikke så godt selv om morgen jeg altså. .
Hehe, har det alltid vært sånn ?Jaøynene mine er rar
haha.
Hahah![]()
Nåh, er du sikker?![]()
Neida egentlig ikke så dårligJaser ikke særlig uten
har du dårlig syn?
HahaHar dere vært inne på topp 100 listen.
Er så rart å se en topp 100 liste uten RonjaR![]()
Deilig å sove lengeGo morgenligger fortsatt i senga, herlig! Våkna kl 10 og fikk ikke sove mer. skal stå opp å ha på meg brillene så jeg slipper å bruke 5 min på ett innlegg kjenner jeg
![]()
Hehe, det blir nok ingen vane, kjenner jeg kroppen rett blir det mer og mer soving desto mer gravid jeg blir.Da er vi samkjørt![]()
Njaa. Begynte med -0.25 og -0Hehe, har det alltid vært sånn ?
Kos dere på svømmingKlar for ny måned!nå skal vi straks i svømmehallen en tur, satser på å få skravla litt senere!
Hehe, morsom skrivefeil da.. nesten litt sikker..?
Så effektiv og flink du har værtGod daghar fått tatt husvask i dag
slapper av med gossip girl på tv, og Lillesøss på besøk
![]()
Ja, det var på tide. Kunne faktisk tenkt meg å sovet enda litt lengre, menDeilig å sove lenge![]()
Hehe, morsom skrivefeil da![]()
Åh, da er det greit med briller da.Neida egentlig ikke så dårligmen, jeg er skjeløyd og mister fokusen fort uten
![]()
Hehe, regnet med detKlarte bare ikke dy meg
Skjønte godt hva du mente, altså!
Så absoluttÅh, da er det greit med briller da.![]()
Så absolutt![]()
God bedring til dereØnsker alle sammen en fin dag!![]()
Her har vi blitt forkjølet alle mann, foruten mini. Det er dystert her ute nå, "stille før stormen"..
Njaa. Begynte med -0.25 og -0
75 da jeg var 7/8 år. så ble det bare gradvis verre. Og mer sprik mellom øynene. Håper på å ta en laseroperasjon om noen år![]()
Så effektiv og flink du har vært![]()