Skravletråd November

God morgen :)
Godt å sove lenge! :)
Våknet selv i 8-tida.. men orker bare ikke stå opp enda.
Var ikke i seng før rundt 2. Og gubbis vekte meg da han kom hjem rundt 3-4 engang. Så det var godt å sove:)
Ligger på sofaen nå å skulle se tv men ble sittende her :p

Huff. Skal det være sånn lenge, vet du det?

Har roet seg litt nå her. :)
Har blåst som pokker i går kveld til i morges, men.. Det er ikke på langt nær så ille NÅ i alle fall.

Deilig! Minsten våknet 08.45 og da måtte han pent ligge 30 min i sengen med meg:D

Jeg syns jeg ser deg:p
Hehe, tvangs-slumring er et velkjent fenomen her i huset også ;)

Jeg skulle nok gjerne vært flue på veggen selv :p konser så tunga er på veit ut av munnen :p

Herlig! Her stod gubben opp med lille så jeg fikk sove helt til 10 :D måtte sove uten linser så kunne ikke stå opp med henne :p snille gubben lot meg sove helt til jeg våkna selv :)
Tuppa er hos farmor så her sover gubbis fortsatt :p
Ser du veldig dårlig eller? :p

Heh. Er vel bare at jeg føler meg så ekstremt sutrete fordi jeg klager over det. Er bare i pp5 (.. og tydeligvis på vei inn i pp6). Så, det er ikke såå lenge, i prøveverden.. Men føles ut som en hel evighet for meg. :S
Hva som er lenge, må man selv kjenne på selv:)
Det er bare å klage i vei♡

Tuppa er hos farmor så her sover gubbis fortsatt :p
Ser du veldig dårlig eller? :p
Gubben må vel sove seg opp når han først kan :p

Ååja. -3.75 på ene og -6.25 på høyre øye :p

Hehe, tvangs-slumring er et velkjent fenomen her i huset også ;)

Jeg skulle nok gjerne vært flue på veggen selv :p konser så tunga er på veit ut av munnen :p
Haha:hilarious:

Har roet seg litt nå her. :)
Har blåst som pokker i går kveld til i morges, men.. Det er ikke på langt nær så ille NÅ i alle fall.
Hørte deg godt her i natt jeg også, trodde det gikk noen inn I garasjen hele tiden... :/
Er kanskje litt lengre mellom vinspustene her nå, men de er definitivt der...

Back
Topp