Gof morgenGod morgen jenter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gof morgenGod morgen jenter![]()
Ånei, når skal du ut i jobb igjen?Jeg er ikke klar for ny måned.
For hver måned som går, er jeg en måned nærmere permisjonsslutt
Huff. Skal det være sånn lenge, vet du det?Samme her.. Måtte lukke vinduet mer, da gardinene slo sånn.
1213. November?
Var ikke i seng før rundt 2. Og gubbis vekte meg da han kom hjem rundt 3-4 engang. Så det var godt å soveGod morgen
Godt å sove lenge!
Våknet selv i 8-tida.. men orker bare ikke stå opp enda.
Huff. Skal det være sånn lenge, vet du det?
Hva blir det til middag i dag?Her skal eldsten opptas i speideren, så matlagning og middagsbesøk
Den har vært bra så langtGod dagen
Høres ut som du sålangt har en bra dageffektiv du er og!
![]()
Hehe, tvangs-slumring er et velkjent fenomen her i huset ogsåDeilig! Minsten våknet 08.45 og da måtte han pent ligge 30 min i sengen med meg
Jeg syns jeg ser deg![]()
Klarte det med glansKlarte dere å kravene for forrige mnd?
Tuppa er hos farmor så her sover gubbis fortsattHerlig! Her stod gubben opp med lille så jeg fikk sove helt til 10måtte sove uten linser så kunne ikke stå opp med henne
snille gubben lot meg sove helt til jeg våkna selv
![]()
Kos dere I svømmehallenKlar for ny måned!nå skal vi straks i svømmehallen en tur, satser på å få skravla litt senere!
Hva som er lenge, må man selv kjenne på selvHeh. Er vel bare at jeg føler meg så ekstremt sutrete fordi jeg klager over det. Er bare i pp5 (.. og tydeligvis på vei inn i pp6). Så, det er ikke såå lenge, i prøveverden.. Men føles ut som en hel evighet for meg. :S
Gubben må vel sove seg opp når han først kanTuppa er hos farmor så her sover gubbis fortsatt
Ser du veldig dårlig eller?![]()
Når er den over?Jeg er ikke klar for ny måned.
For hver måned som går, er jeg en måned nærmere permisjonsslutt
Har han ikke sett den enda? :ODen har vært bra så langti kveld kommer mannen hjem, gleder meg til å vise han den nye bilen
![]()
La november og desember gå tregt da!Er hjemme ut året![]()
HahaHehe, tvangs-slumring er et velkjent fenomen her i huset også
Jeg skulle nok gjerne vært flue på veggen selvkonser så tunga er på veit ut av munnen
![]()

Hørte deg godt her i natt jeg også, trodde det gikk noen inn I garasjen hele tiden... :/Har roet seg litt nå her.
Har blåst som pokker i går kveld til i morges, men.. Det er ikke på langt nær så ille NÅ i alle fall.
Åja da, med god marginKlarte dere å kravene for forrige mnd?