Skravletråd November

Her også, noe forferdelig. Jeg har ikke engang stått opp men hører vinden... :O

Samme her.. Måtte lukke vinduet mer, da gardinene slo sånn.

Hva slags saltimer?
Var mye på det før, men nå har jeg valgt et treningssenter som ikke tilbyr det.
Lenge siden jeg har trent nå men begynt å ta opp spinning igjen. Tenkte meg på yoga idag. Ellers trente jeg også en del Zumba og power:-)

Go morgen :) ligger fortsatt i senga, herlig! Våkna kl 10 og fikk ikke sove mer. skal stå opp å ha på meg brillene så jeg slipper å bruke 5 min på ett innlegg kjenner jeg :p

God morgen :)
Godt å sove lenge! :)
Våknet selv i 8-tida.. men orker bare ikke stå opp enda.

.. september er det visst ingen jeg kjenner som har bursdag :p Det er noen familier der alle samles på en måned.. I sambo sin familie, tror jeg det er februar eller noe som er den store måneden :p

Takk for det, det trengs! ♡
Virker som alle har slike mndr ja:)

Husk At du alltid kan lette på hjertet her inne hvis du trenger det♡

Lenge siden jeg har trent nå men begynt å ta opp spinning igjen. Tenkte meg på yoga idag. Ellers trente jeg også en del Zumba og power:)
Trente mye spinning før, men hadde ikke ork til overkroppen da, så måtte bytte det ut. Zumba var også veldig gøy:)

Virker som alle har slike mndr ja:)

Husk At du alltid kan lette på hjertet her inne hvis du trenger det♡

Gjør det! Litt gøy da :)

Jo, takk for det! :) Men det er nok ikke noe verre enn at denne prøvingen tar knekken på meg.. ><

Trente mye spinning før, men hadde ikke ork til overkroppen da, så måtte bytte det ut. Zumba var også veldig gøy:)
Ja tenkte meg på Zumba i morgen hvis jeg får anledning. Nærmer seg nm for gubben så får høre hvor mye han har å gjøre ifm det til uken

Go morgen :) ligger fortsatt i senga, herlig! Våkna kl 10 og fikk ikke sove mer. skal stå opp å ha på meg brillene så jeg slipper å bruke 5 min på ett innlegg kjenner jeg :p
Deilig! Minsten våknet 08.45 og da måtte han pent ligge 30 min i sengen med meg:D

Jeg syns jeg ser deg:p

Gjør det! Litt gøy da :)

Jo, takk for det! :) Men det er nok ikke noe verre enn at denne prøvingen tar knekken på meg.. ><
Verre? Ikke si det. Jeg kan ikke forestille meg hvor slitsomt det må være å være prøver.Har dere prøvd lenge?

Ja tenkte meg på Zumba i morgen hvis jeg får anledning. Nærmer seg nm for gubben så får høre hvor mye han har å gjøre ifm det til uken
NM? I hva?

Verre? Ikke si det. Jeg kan ikke forestille meg hvor slitsomt det må være å være prøver.Har dere prøvd lenge?

Heh. Er vel bare at jeg føler meg så ekstremt sutrete fordi jeg klager over det. Er bare i pp5 (.. og tydeligvis på vei inn i pp6). Så, det er ikke såå lenge, i prøveverden.. Men føles ut som en hel evighet for meg. :S

Herlig! Her stod gubben opp med lille så jeg fikk sove helt til 10 :D måtte sove uten linser så kunne ikke stå opp med henne :p snille gubben lot meg sove helt til jeg våkna selv :)

Back
Topp