Skravletråd November

Wii, november! Den O'store bursdagsmåneden... ><

God morgen, folk! :)
Planer for dagen?
God morgen:)

Minsten og jeg skal spise frokost nå, dusje og så skal vi komme oss ut i det fine været. Skal gå tur til en cafe:)
Så håper jeg vesla kommer hjem og vil være med å bake:)

God morgen:)

Minsten og jeg skal spise frokost nå, dusje og så skal vi komme oss ut i det fine været. Skal gå tur til en cafe:)
Så håper jeg vesla kommer hjem og vil være med å bake:)

Høres digg ut! Har dere så fint vær der? :o Her blåser det som pokker..!

God morgen jenter :)

Tenkte i sal idag :). Men trener også på egenhånd:). Har de noen kjekke timer den dagen jeg tenker å trene går jeg på time, ellers på egenhånd:)
Hva slags saltimer?
Var mye på det før, men nå har jeg valgt et treningssenter som ikke tilbyr det.

Planen en

Kjenner ingen som har bursdag denne mnd jeg
Planen deres i dag da?

Her har både jeg, to av brødrene mine og dattera mi bursdag i løpet av måneden :p
Pluss, at jeg kjenner minst 3-4 andre som har bursdag nå også.. :)

I dag er jeg egentlig skikkelig nede, og føler ikke for å stå opp i det hele tatt.. Men, skal vel til pappa på bursdagskaffe senere i dag, så.. :p

Sånn vil jeg også ha det.

Derfor handle nå, rydde nå, bake og kose i desember, og vaske litt da. Ikke total nedvask, men grundig helgevask, liksom

Inkl gjesterommet, for det ser ut til at svigermor kommer.
Ja tror det er lurt både for egen del og for barnas del. Desember skal være KOS ❤️

Her har både jeg, to av brødrene mine og dattera mi bursdag i løpet av måneden :p
Pluss, at jeg kjenner minst 3-4 andre som har bursdag nå også.. :)

I dag er jeg egentlig skikkelig nede, og føler ikke for å stå opp i det hele tatt.. Men, skal vel til pappa på bursdagskaffe senere i dag, så.. :p
Såpass ja. Hadde en slik runde i September vi:)
Å, slike dager er ikke noe særlig, sender deg en god klem♡

Såpass ja. Hadde en slik runde i September vi:)
Å, slike dager er ikke noe særlig, sender deg en god klem♡

.. september er det visst ingen jeg kjenner som har bursdag :p Det er noen familier der alle samles på en måned.. I sambo sin familie, tror jeg det er februar eller noe som er den store måneden :p

Takk for det, det trengs! ♡

Go morgen :) ligger fortsatt i senga, herlig! Våkna kl 10 og fikk ikke sove mer. skal stå opp å ha på meg brillene så jeg slipper å bruke 5 min på ett innlegg kjenner jeg :p

Back
Topp