Med god margin, jeg hadde som mål 1818, og endte vel tusen overKlarte dere å kravene for forrige mnd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med god margin, jeg hadde som mål 1818, og endte vel tusen overKlarte dere å kravene for forrige mnd?
Sånn vil jeg også ha det.I fjor hadde vi faktisk tid til å kose ossog jeg vil at barna skal huske advents-tiden som masse kos, og ikke bare en stressa mamma som løper rundt og vasker og styrer. Kos først - så vasking tilslutt!
Gleder meg til å bake og pynte![]()
![]()
Så deilig? Eller? Jeg liker godt å være våken litt før huset. Høre på stillheten og ta en kaffeHer i huset er det bare mor som er våken. Ingen andre har vurdert det engang
Ikke når man våkner 4.30 og ikke får sove mer...Så deilig? Eller? Jeg liker godt å være våken litt før huset. Høre på stillheten og ta en kaffe![]()
Den kan jeg faktisk være enig med deg i.Ikke når man våkner 4.30 og ikke får sove mer...
November går alltid sjukt fort!!Om oktober gikk fort, hva med denne mnd!
Veldig enig med deg der!!Jeg stresser ikke ellers i året, så gjør det heller ikke mot jul. Om ikke listene blir vasket, så går det bra
Heller mange sammenkomster og fine stunder som vi kan se tilbake på♡
Nå har jo ungene vært her for en kosestund og deretter stått opp, og jeg kjenner at jeg kommer til å sovne etter frokost. Blir liggende her med mobil til vi står opp, eller den går tom for strøm, men nå er jeg ikke trøtt nok til å sove, desverre, så det blir senere.Den kan jeg faktisk være enig med deg i.
Ja, det tror jeg faktisk!! Bare laveste kravet på premier da. Men ser ut som jeg helt på hekta klarte mitt eget lille tallnerd-krav ogsåKlarte dere å kravene for forrige mnd?
Du da, klarte du kravene?Klarte dere å kravene for forrige mnd?
Gi den et par uker. Vi er avhengig av vår... Har den ikke i helga, og eldstemann (og jeg) har vært våkne siden 4:50...God morgen!
Vi tester den Kids Sleep klokka første natten nå, og 1-0 til lilleHOpp klokken 05 som vanlig. Han sover igjen nå da for vi måtte snakke litt om at figurene på bildet ligger jo i senga si enda
Synd mor ikke får sove Igjen!
Godt å slippe stå opp da i det minste.Her i huset er det bare mor som er våken. Ingen andre har vurdert det engang
HahahahBare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fortelle at jeg satte på Justin Biebers Baby på spotify og valgte mannens mobil som spilleenhet igår og da spilte det justin bieber på hele jobblokalet hans hahahahahah![]()
![]()
![]()
Lurer jeg og på..Allerede? Hvor ble den forrige måneden av?