FrøkenElfie
Elsker forumet
Ha en strålende søndag du ogGod dag! Ha en strålende søndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en strålende søndag du ogGod dag! Ha en strålende søndag
Du er tidlig igang med dagen, skjønner jeg!God dag! Ha en strålende søndag
Utrolig.Grattismed stelleveske!!
![]()
Jeg skylder på babyen og tenker at en gravid i tredje trimester får sove når hun kan. Følgelig er det ofte på sofaenTa seg en dupp på dagen er helt legitimt. Det gjør vi titt og ofte![]()
Puste også? Skal jeg ha tid til det, liksom?Og du skal også huske på å puste og slappe av litt ogsåBekkenet ditt skal holde hele veien.
Greitt med en ekstra daUtrolig.
Jeg har jo en svart en...
Om du har tid, det vet jeg ikke. Men syns godt du kan legg til litt tid. Hva med 5 min lengre Dopause?Puste også? Skal jeg ha tid til det, liksom?
Hadde du ikke fått det med deg?Hva???? Iler inn og ser
Ja!Greitt med en ekstra daog den er jo superfin
![]()
Puste fem minutter hver gang jeg er på do?Om du har tid, det vet jeg ikke. Men syns godt du kan legg til litt tid. Hva med 5 min lengre Dopause?
Nei, jeg trodde jo ikke hun skulle trekke så tidlig! Hadde en prat med mannen jeg, nå skulle jeg bare dille på mobilen mens han var på badet, men nå er han igang med frokosten, så jeg bør legge fra meg mobilen og stå opp...Hadde du ikke fått det med deg?![]()
Heller en hvil, det har jeg gjort flere ganger på badet selvPuste fem minutter hver gang jeg er på do?
Hehe, det hender jeg tar en hvil når jeg har vært på do. Gulvet på badet er jo varmt... Har sovet mer enn en gang der, gitt...
Trener du selv eller i sal?Da sovnet omsider mini til første luren sin. Kanskje vekke gubben slik jeg rekker treningstimen jeg tenkte meg ut på
![]()
Sovet godt? Så du var natterangel i natt?God morgen :-D
Tenkte i sal idagTrener du selv eller i sal?
Akkurat samme stellevesken jeg vant i januarNei, jeg trodde jo ikke hun skulle trekke så tidlig! Hadde en prat med mannen jeg, nå skulle jeg bare dille på mobilen mens han var på badet, men nå er han igang med frokosten, så jeg bør legge fra meg mobilen og stå opp...