Når satte du barnet fremovervendt?

Eldste var 4. Yngste sitter fortsatt bakovervendt.
 
Han ble snudd ca en måned før han ble 6. Hun er 4,5 og snus ikke enda. De snus rett over i beltestol mine da, hun er vel aaaaaaakkurat 15 kilo nå, og ikke noe hast (hun sitter i maxway, det holder til 25 kilo, men så lenge skal hun slippe å sitte der, storebro som nå er 7 er vel fortsatt ikke mer enn kanskje 20)
 
Setet vårt gikk til 18 kg, det ble han to mnd før han ble 4. Da kjøpte vi fremover vendt sete
 
Vi måtte dessverre snu når hun var litt over 3 år
 
Eldste var ca 2,5 år... Tung og lang. Rett i beltestol.
Yngste er liten, og veier 15 kg og er 3 år. Hun skal sitte bakoverendt, så lenge det lar seg gjøre :)
 
Eldste ble snudd når han var ca 3 år.
Mellomste blir 4 i desember og vil sitte bakovervendt til minst da.
Mini er bare 7 måneden, men skal nok sitte til 4 år han også
 
Eldste var 3,5 år, lille var 5.
 
Har ikke snudd storebror på 2 år enda. Snur vel når han er mellom 3 og 4 år en gang tenker jeg :)
 
Dessverre gikk setet til 25 kg, så vi måtte snu henne da hun var 4 år og 4 mndr. Turte ikke kjøre bil i førsten:p
 
Hu er 2 og 3 mnd. Veier 14 kg og sitter nåe fremovervendt. Kunne nok ventet til hu var 15 kg men hu er så lang også. Hu begynte å klage og bilturen ble ett problem. Nå er hu mer fornøyd. Skjønner det med barn bakover lengst mulig og er ikke fornøyd med at hu er så stor at det ble ett problem for hu, men sånn er det bare.
 
4,5 år i hovedbilen, 4 år i bil nummer to. Mellomste sitter bakover enda og er 3,5 år. Og såklart minsten på 5 mnd
 
Hu er 2 og 3 mnd. Veier 14 kg og sitter nåe fremovervendt. Kunne nok ventet til hu var 15 kg men hu er så lang også. Hu begynte å klage og bilturen ble ett problem. Nå er hu mer fornøyd. Skjønner det med barn bakover lengst mulig og er ikke fornøyd med at hu er så stor at det ble ett problem for hu, men sånn er det bare.
Hvor lang er hu? Min er 15 mnd og straks 13 kg. Så lurer på hva som er for stort for å sitte bakover? :) Nå hsr vi bytter til sånn som går til 25 kg da.
 
Hun var en knapp mnd unna 4 år. Yngste er snart 8 måneder og skal få sitte bakovervendt i mange år enda :)
 
Hvor lang er hu? Min er 15 mnd og straks 13 kg. Så lurer på hva som er for stort for å sitte bakover? :) Nå hsr vi bytter til sånn som går til 25 kg da.
Hu er ca 90 cm. Har ikke målt på en stund vi hadde to bilstoler til 25 kg. Den ene likte hu ikke og den andre kunne hu sitte i. Litt dumt å sitte fremover i den ene bilen og bakover i den andre. Men er lovlig å snu de når de er 15 mnd, beltetstol fra 15 kg. Men er anbefalt å ha de bakover lengst mulig.
 
Back
Topp