Julegaver

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Har noen begynt og handle julegaver? Har faktisk kjøpt 5 stk allerede :) aldri vært så tidlig ute før, men vil ha det på plass innen desember så jeg slepper julestress med stor og tung mage :) Dessuten handler jeg det meste på nett :p
 
5 allerede er jo bra!!

Nei, men jeg har også lyst til å bli ferdig tidlig i år. Kjenner det er tungt å gå i butikker allerede - så det er bare å få ut fingeren :p

Hva kjøper dere til mannen deres? Hvis det er lov til å spørre?
 
Jeg har bare såvidt begynt. Må få ut fingeren! Skulle helst kjøpt to i dag, så jeg kunne sendt de med mamma som skal reise til mormor og tante i dag. Har lyst til å lage en del julegaver i år også, så tror jeg skal kjøpe KlompeLompeboka:) Kanskje jeg skal gjøre det i dag i alle fall;)
 
Jeg har begynt! har vel 4 som venter på innpakking hjemme og 2 på vei i posten nå! ;)
 
5 allerede er jo bra!!

Nei, men jeg har også lyst til å bli ferdig tidlig i år. Kjenner det er tungt å gå i butikker allerede - så det er bare å få ut fingeren :p

Hva kjøper dere til mannen deres? Hvis det er lov til å spørre?


Jeg lurer på om jeg skal kjøpe whiskey glass han ønsker seg eller ny mobil. ikke helt bestemt meg.
 
Det får vente til jeg har fri i desember :) da har jeg tid til å gå rundt og bruke den tiden jeg trenger!
 
Har vel kjøpt to stk, men har 11 stk planlagt og bare må kjøpe :p så mangler jeg 8 gaver jeg ikke helt vet hva jeg skal kjøpe :p
 
Her er min liste, snart i mål!
Og det såpass mange at jeg må være tidlig ute, både for å bli ferdig i tide og for å finne bra ting til en god pris.

7 fadderbarn- 1 igjen
19 tantebarn- 3 igjen
14 venner/besteforeldre/foreldre- 2 igjen
6 egne barn- 3 igjen
MANNEN- den har jeg også igjen.
 
Her er min liste, snart i mål!
Og det såpass mange at jeg må være tidlig ute, både for å bli ferdig i tide og for å finne bra ting til en god pris.

7 fadderbarn- 1 igjen
19 tantebarn- 3 igjen
14 venner/besteforeldre/foreldre- 2 igjen
6 egne barn- 3 igjen
MANNEN- den har jeg også igjen.
Fader, den listen ble jeg nesten svett av å lese :p Du må jo være ekstremt effektiv :)
 
Vi tilbringer nesten hver helg på tur i skog eller på fjell, så i år tenkte jeg å kjøpe turklær og sko til mannen :)
 
Her er min liste, snart i mål!
Og det såpass mange at jeg må være tidlig ute, både for å bli ferdig i tide og for å finne bra ting til en god pris.

7 fadderbarn- 1 igjen
19 tantebarn- 3 igjen
14 venner/besteforeldre/foreldre- 2 igjen
6 egne barn- 3 igjen
MANNEN- den har jeg også igjen.

Blei svett sjøl jeg!
Jeg har nesten ingen :p
 
Jeg har kjøpt endel, men er ikke helt ferdig med noen.. Jeg har laget liste og bestemt hva nesten alle skal få da :) mannen er jeg ikke sikker på enda, men jeg tror kanskje at han får stor tursekk :)
 
Ferdig for snart 2 mnd siden :)
 
Jeg har startet, men kunne virkelig tenkt meg og kommet lengere. Har to helt ferdige og noen som det mangler litt på.
Mannen har jeg ikke snøring på hva jeg skal gi i år. Etter alt han har gjort i år, så fortjenern noe fint. Jeg har løggi rett ut store deler av svangerskapet, så alt av husarbeid har falt på han.
 
Kjøpt 1, så har en del igjen:p Heldigvis har mannen og jeg avtalt at vi ikke gir store gaver til hverandre i år pga. bilkjøp, så slipper vertfall å stresse med den (alltid stress, da han aldri kommer med konkrete ønsker og mener at jeg må klare å finne noe han virkelig ønsker seg - og jeg liker ikke å kjøpe gaver i utgangspunktet, med mindre jeg har noe å gå etter.... ) :)
 
Back
Topp