Pølsefingre

Bee

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Merker dere noe til vann i kroppen enda?
Jeg kjenner det veldig godt i fingrene nå, spesielt når jeg våkner.
Da er de stive og tykke som noen pølser :P
Ser også at jeg fortere får merker etter stramme klær.

Imnsåg selv i går at, ja, nå har vannet i kroppen begynt å komme! Stive og tykke fingre, tykkere ankler og vekta går plutselig ganske fort oppover! Ikke innmari mye vann foreløbig, men det er absolutt begynt å komme sigende!! Sist fikk jeg hobbitbein og bare eeeeste ut, huffameg!

Oh yes! Bare i ansiktet og føttene. Har blitt rimelig rundt i kjakan den siste tiden. Og karpal-tunnel syndromet mitt har tatt litt av. Men fingrene mine er tilsynelatende ikke blitt sååå mye tjukkere. Får riktignok ikke av meg ringene på kvelden, men om morgenen er de ikke tykke. Har også gått opp 2 kg på 3 uker. Så dette skal bli festlig :p Fant bilde av meg selv fra sist barseltid, da jeg trodde jeg var så slank og nett.. Hahahaha.. Jada, bare å forberede seg :p

Merker ikke noe i fingre eller ankler, men leggene er det verre med. Sokker som sitter normalt på leggen på morgenen, lager et to cm dypt hakk rundt hele beinet på kvelden. Har vurdert ankelsokker, men da blir jeg bare kald "imellom".

Fingrene og under føttene på kvelden.

Jeg er sykepleierstudent og har "praksis" hvor vi må ta av ringer osv. Nå i det siste får jeg ikke ringene på igjen etter endt dag på skolen, så ja her merkes det! :)

Bare på lørdagene, forsto jeg nettopp. Tror jeg må revurdere lørdagsgodt og helgehandel de neste ukene.

Ringene måtte jeg ta av i uke 18, så har hatt litt vann i kroppen lenge her. Men det har ikke blitt verre, heldigvis. Ser det på ankler og knær mest, vondt å ha på ringer på fingrene. Jeg bruker støttestrømper nå, og synes det er godt faktisk.

Føler jeg merker det godt i hender og føtter til tider nå. Kjenner at det er stivt når jeg skal krølle tærne eller knyte neven ;) men fortsatt ikke ekstreme mengder akkurat. Får høre med jordmor om det er mye eller ikke!!
Med førstemann husker jeg knapt at jeg hadde vann i kroppen

Har hørt at det er ganske vanlig å få mye vann etter fødsel også, så sikkert ikke noe farlig, men de har sjekket at du ikke har svangeskapsforgiftning?
Ja, ingen andre tegn enn vann i kroppen. Det er mest i fingre og føttene til anklene da. Ikke noe tegn til ellers på kroppen. Blodtrykket er fint og (!) svangerskapshodepinen er helt borte nå! :)

Jeg tror jeg har fått Carpal Tunnel syndrom :eek:
Våknet to ganger i natt av at jeg ikke hadde følelse i hendene! Utrolig ekkelt!
Kom seg når jeg fikk ristet og beveget på hendene, men de var likevel ganske stive og ømme.
Er hoven stort sett hele dagen også nå...

Jeg har hatt litt vann i kroppen tidligere, men nå har det blitt heilt sjukt i beina. Særlig ankler og fotbladet... Synes det er litt nifst egentli :o Det ser vertfall nifst ut :p

Merker dere noe til vann i kroppen enda?
Jeg kjenner det veldig godt i fingrene nå, spesielt når jeg våkner.
Da er de stive og tykke som noen pølser :p
Ser også at jeg fortere får merker etter stramme klær.

Jeg kjenner det og har kjent det lenge i fingrene og føttene. Det er verst på morgenen og kvelden. Jeg som har strikket som en gud i de siste månedene har måtte legge fra meg strikkepinnene. Fingrene er dessverre altfor stive.. :(

Som en bonus har nå ansiktet mitt også hovnet opp... YEY :confused::shifty:
Noen som vet om det vil ta lang tid etter fødsel før ansiktet blir normalt igjen?

Back
Topp