Pølsefingre

Jeg kjenner det og har kjent det lenge i fingrene og føttene. Det er verst på morgenen og kvelden. Jeg som har strikket som en gud i de siste månedene har måtte legge fra meg strikkepinnene. Fingrene er dessverre altfor stive.. :(

Som en bonus har nå ansiktet mitt også hovnet opp... YEY :confused::shifty:
Noen som vet om det vil ta lang tid etter fødsel før ansiktet blir normalt igjen?
Mitt ansikt er også blitt hovent. Tror det gikk relativt kort tid sist. Men det var ekstra fett der og, så helt normalt ble det ikke før lenge etter fødsel.

Jeg kjenner det og har kjent det lenge i fingrene og føttene. Det er verst på morgenen og kvelden. Jeg som har strikket som en gud i de siste månedene har måtte legge fra meg strikkepinnene. Fingrene er dessverre altfor stive.. :(

Som en bonus har nå ansiktet mitt også hovnet opp... YEY :confused::shifty:
Noen som vet om det vil ta lang tid etter fødsel før ansiktet blir normalt igjen?
Vannet forsvant relativt fort, men jeg hadde likevel noen babykilo som satt igjen.
Jeg merker det ikke så mye i ansiktet enda tror jeg, men føler leppene er større!
Har gått opp mye siste tiden, så det er tydelig at vannet har inntatt kroppen...
At fingrene er så stive og ømme at de dovner vekk har jeg ikke vært borti før, men ifølge legen er det vanlig.

Kroppen min er så snodig at den plutselig har sluppet masse vann. Jeg har hatt ganske mye og plutselig i natt så tisset og tisset jeg og har fått fingre og føtter tilbake.

Har ikke fått så mye vann i kroppen, men fingrene mine kjennes litt stramme noen ganger. Jeg har ikke fått ring på fingeren enda, så jeg har ikke den å gå ut fra heller ;)

Du vet du er hoven i beina når det står "Levi's" på leggen selv etter at sokken er tatt av på kvelden o_O:laughing014

Back
Topp