Den kom på morrakvistenHåper den venter til i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den kom på morrakvistenHåper den venter til i morgen![]()
Folk har vel mye p gjøreJa, det syns jeg også.
Ja kanskje detJa, var rolig. Stille før stormen, kanskje?![]()
Haha! Sånn er det jer og! Hsn har et stort berg ved siden av senga. Og jeg nekter faktisk å rydde det for ham.Ja helt sant. Så antydning til bunnen på søndag formiddag. Så var det plutselig en haug med gubbens klær oppi:-O. Lurer på hvor det kom fra :-/
Vi får håpe, om ikke annet!Ja kanskje det
Gubben har også mye som ligger og slenger på soveromsgulvet. Maser en del på han men gjør han noe med det? Ikke til nå ihvertfall. Men han får styre påHaha! Sånn er det jer og! Hsn har et stort berg ved siden av senga. Og jeg nekter faktisk å rydde det for ham.![]()
Velkommen hjem! Hvordan var været i bergen i helga?
Ja, er de som går tomme for klær.Gubben har også mye som ligger og slenger på soveromsgulvet. Maser en del på han men gjør han noe med det? Ikke til nå ihvertfall. Men han får styre på![]()
Kjipt! Koste dere dere fordet?Takkar
Været var bedritenthaha!
Her og. Men orker ikkeHmmmm kanskje sette på en maskin med klær. Ser skittentøyskurva er ganske så full :-/
Ååh, er ikke det typisk :O håper vannet kommer tilbake snart!God morgen! Idag er den store tøyvaskedagen. Eneste problemet er at vi ikke har vann!
Hovedvannledningen i byen har visst sprukket, så ingen på min side av byen har vann.
Håper det ordner seg snart. Hater når sånt skjer!
Det er tilbake!Ååh, er ikke det typisk :O håper vannet kommer tilbake snart!
Bare la det renne en stund. Så blir det blankt igjen. Det er helt vanligDet er tilbake!litt brunt da, men det er kanskje vanlig? ???
Bæsj? Så braDen kom på morrakvistenpå pappaens "vakt"
![]()
Spørs det jaFolk har vel mye p gjøre![]()
Så ufattelig kjiptSå va jeg her igjen da. Lys våken midt på natta. Lei!
God morgen!
God morgen. Ønsker dere alle en flott mandag![]()
Hva skal dere i dag?
God morgen jenterGod morgen alle!
Åh, det var digg å våkne hjemme igjen... Føler vi var borte i en uke jo![]()
Aha. Gjorde det, og ble blankt og fint igjen! Takk for tips!Bare la det renne en stund. Så blir det blankt igjen. Det er helt vanligbare jord i vannet
![]()
Håper du får deg litt mer søvnSov fra 4-6.45. Det var godt. Jeg skal levere tuppa i bhg så skal jeg hjem og ta en blund før fysio. Zombie i dag. .