Er her en stund til mens mini soverStille her i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er her en stund til mens mini soverStille her i dag
Uff av meg, hva er det som gjør at du ikke får sove? Generell uro?Sov fra 4 til 6 45. Skulle ta meg en dupp nå men får jo ikke sove...
Ja, like før jeg går og henter meg noen bøtter vann fra elva!Å nei. Så kjedelig![]()
Ja, var rolig. Stille før stormen, kanskje?Stille her i dag
Ja, det syns jeg også.Stille her i dag
Generell uro. Hun har aldri vært noe glad I å soveUff av meg, hva er det som gjør at du ikke får sove? Generell uro?
Jeg er tom for bukser! Går med mannens joggebukse akkurat nå.Hmmmm kanskje sette på en maskin med klær. Ser skittentøyskurva er ganske så full :-/
Uff, det er ikke noe bra!Generell uro. Hun har aldri vært noe glad I å sove![]()
Haha, det hørtes kjipt utJa, like før jeg går og henter meg noen bøtter vann fra elva!![]()
Dårlig start på dagen iallefall!Haha, det hørtes kjipt ut![]()
Fant en ren bukse men mye annet som må vaskes. Skiftet på senga igår så det får jeg kanskje sette påJeg er tom for bukser! Går med mannens joggebukse akkurat nå.![]()
Ja, det er kjekt å få unna med en gang. Tar jo en hel maskin!Fant en ren bukse men mye annet som må vaskes. Skiftet på senga igår så det får jeg kanskje sette på![]()
Ja, det er det. Man blir ganske avhengig.Uff, det er ikke noe bra!er jo så godt å sove.
Skulle jeg også gjort. Men da må jeg reise meg..Hmmmm kanskje sette på en maskin med klær. Ser skittentøyskurva er ganske så full :-/
Sant detJa, det er kjekt å få unna med en gang. Tar jo en hel maskin!
Hehe, ja, man blir det!Ja, det er det. Man blir ganske avhengig.
Tiltak av og til å reise segSkulle jeg også gjort. Men da må jeg reise meg..
Skjønt å få det vekk! Er en seier hver gang man ser bunnen av skittentøyskurva!Sant det. Så fikk satt på den nå
. Ser det er en del mørke klær som må vaskes også så får sette på den etterpå
![]()
Ja helt santSkjønt å få det vekk! Er en seier hver gang man ser bunnen av skittentøyskurva!