God morgen! Idag er den store tøyvaskedagen. Eneste problemet er at vi ikke har vann!Hva skal dere i dag?
Hovedvannledningen i byen har visst sprukket, så ingen på min side av byen har vann.
Håper det ordner seg snart. Hater når sånt skjer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Idag er den store tøyvaskedagen. Eneste problemet er at vi ikke har vann!Hva skal dere i dag?
Velkommen hjem! Hvordan var været i bergen i helga?God morgen alle!
Åh, det var digg å våkne hjemme igjen... Føler vi var borte i en uke jo![]()
God morgen! Har du sovet godt?God morgen alle sammen![]()
Er det ikke typisk at når eg skal f.eks vaske vann så forsvinner detGod morgen! Idag er den store tøyvaskedagen. Eneste problemet er at vi ikke har vann!
Hovedvannledningen i byen har visst sprukket, så ingen på min side av byen har vann.
Ja frem til 5 ihvertfallGod morgen! Har du sovet godt?
God morgenMorn!
Jo, og jeg som har utsatt klesvasken i det lengste og!Er det ikke typisk at når eg skal f.eks vaske vann så forsvinner det
Morn du!Morn!
Åh, så skjønt! Snill gubbe du har!Ja frem til 5 ihvertfall. Da synes mini det var morgen:-/. Men lå og koste med han til 6-6.15 så sto gubben opp med han og lot meg sove en times tid til
![]()
Så kjipt daGod morgen! Idag er den store tøyvaskedagen. Eneste problemet er at vi ikke har vann!
Ja da er det jo veldig typisk at vannet forsvinner :-/. Håper du får det fort igjenJo, og jeg som har utsatt klesvasken i det lengste og!![]()
Ikke får jeg dusja heller. Nei. Skikkelig ubeleilig!
Ja han kan hvis han vil❤. Gjorde godt med litt ekstra søvnÅh, så skjønt! Snill gubbe du har!
Det er braJa synes han var snill idag❤. Kjenner jeg trengte den timen ekstra![]()
Sov fra 4 til 6 45. Skulle ta meg en dupp nå men får jo ikke sove...Håper du fikk sove etterhvert?
Å nei. Så kjedeligGod morgen! Idag er den store tøyvaskedagen. Eneste problemet er at vi ikke har vann!
Ja, virkelig ubeleilig!Så kjipt da
Håper jeg og. Kan da umulig ta så lang tid. Vært vekke siden klokka 6. ???Ja da er det jo veldig typisk at vannet forsvinner :-/. Håper du får det fort igjen![]()
Det vil jeg tro! Hva er planen idag da?Ja han kan hvis han vil❤. Gjorde godt med litt ekstra søvn![]()