Lolo
Forumet er livet
Visste ikke jeg var etterlyst engang jeg....Helt ufattelig for meg?!
Vi har etterlyst deg masse![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Visste ikke jeg var etterlyst engang jeg....Helt ufattelig for meg?!
Vi har etterlyst deg masse![]()
Spørs det jaÅnei, haha, uff! Får insistere på å gi dem en skikkelig hårvask!![]()
Hihi, fort gjort ;-)Jeg ble visst borte igjen. Men nå er jeg på en liten stund før det er natta
Håper den venter til i morgenJahun sover godt. Så nå er det vel bare å vente på en eksplosjon
![]()
Er ikke rart jeg vil bli værende her med dereJa det gjorde det ;-)
Og det er så fint ❤
Hvor bodde dere sist?Ikke helt forferdelig, men kjentes uutholdelig de første 3 mnd, sist var jeg ikke på jobb; da vi bodde ikke i landet. Nå gruer jeg meg til å gå på jobb ds jeg veit luktesansen blir meget forsterket, og det bor ganske mange bønder som skal klippes her :/![]()
Nei det er urolig :-oSkjønner ikke hvordan jeg klarte nesten 3 uker uten....????
Haha! Jeg pleier alltid å legge meg klokka elleve, men får aldri sove før 12-1 tiden.Ja jeg og![]()
Når klokka bikker midnatt begynner jeg å tenke på å legge meg![]()
Det var jo helt ekstremt ;-)Nei det kan nok ikke sammenlignes![]()
Jepp :-DHar vi fått en ny klatremus?!![]()
Ja det er tidlig... Men han velger selv ;-)Oi, det er tidlig! Og jeg som ofte klager over å stå opp rett før kl 6...
Huff, mine negler er elendige... Lite damete gitt. Burde skjerpet meg og tatt bedre vare på de. Men da må jeg finne litt tid førstHihi, fort gjort ;-)
Jeg burde egentlig stelt neglene mine.. De trenger det sårt...
Er vel og noen lærlinger som trenger å øve på hårvask?Spørs det ja![]()
Joda, begynte jo å lure på om noe hadde skjedd :-oVisste ikke jeg var etterlyst engang jeg....men hyggelig å høre da
![]()
Nei da kan han ikke klage...Ja det er tidlig... Men han velger selv ;-)
Han MÅ ikke ;-)
Nei det er ikke rart ❤Er ikke rart jeg vil bli værende her med dere) ♡
I KinaHvor bodde dere sist?
Jeg tok akupunktur sist jeg, da var jeg sinnsykt dårlig :-o
Det funka ;-)
Jeg gidder ikke legge meg før midnatt en gang jegHaha! Jeg pleier alltid å legge meg klokka elleve, men får aldri sove før 12-1 tiden.![]()
Jeg kan stelle dem jeg :-DHuff, mine negler er elendige... Lite damete gitt. Burde skjerpet meg og tatt bedre vare på de. Men da må jeg finne litt tid først![]()
Huff da, det var jo ikke meningen da. Det ble bare slik de første dagene, og så ble den pausen litt forlenga pga avgjørelsen vår.Joda, begynte jo å lure på om noe hadde skjedd :-o