Det er koseligNettopp ;-)
For fellesskapet :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er koseligNettopp ;-)
For fellesskapet :-D
Jeg ble visst borte igjen. Men nå er jeg på en liten stund før det er nattaSå bra![]()
Jeg er med en stund til iallefall![]()
Enda godt hun ikke hadde vondt da![]()
Satser på du slipper billig unna den biten.![]()
Ikke helt forferdelig, men kjentes uutholdelig de første 3 mnd, sist var jeg ikke på jobb; da vi bodde ikke i landet. Nå gruer jeg meg til å gå på jobb ds jeg veit luktesansen blir meget forsterket, og det bor ganske mange bønder som skal klippes her :/Æsj :-(
Hvordan var kvalmen sist?
Ikke sant. Håper du er mer våken i dette svangerskapet!Huff, jeg var sånn jeg også.. har ikke tid til å bli sånn :/ har jo ei lita ei jeg vil være sammen med.
Vrien mini?Off idag var ikke kvelden for å la meg få noen timer i stuen
Var det hyggelig hos naboen?Hjrmme fra nabobesøk.
Skjønner ikke hvordan jeg klarte nesten 3 uker uten....????Koselig å ha deg tilbake![]()
Nei det kan nok ikke sammenlignesGodt jeg kan gi deg en god latter![]()
Aha, ja det ja![]()
Joda det er vel liv, men kan vel ikke sammenlignes med torsdag og fredag ;-)
Har vi fått en ny klatremus?!Se på deg da :-D
Vis vedlegget 142793
Oi, det er tidlig! Og jeg som ofte klager over å stå opp rett før kl 6...Han står opp 05 hver ukedag ;-)
Og da trenger han å sove snart ;-)
Velkommen hjemHjrmme fra nabobesøk.
Har du hatt det koselig ?Hjrmme fra nabobesøk.
Ånei, haha, uff! Får insistere på å gi dem en skikkelig hårvask!Ikke helt forferdelig, men kjentes uutholdelig de første 3 mnd, sist var jeg ikke på jobb; da vi bodde ikke i landet. Nå gruer jeg meg til å gå på jobb ds jeg veit luktesansen blir meget forsterket, og det bor ganske mange bønder som skal klippes her :/![]()
Helt ufattelig for meg?!Skjønner ikke hvordan jeg klarte nesten 3 uker uten....????
Yes vi planla halloweenfestVar det hyggelig hos naboen?![]()
Ja jeg ogMerker jeg hadde slitt med det!![]()
Håper på detIkke sant. Håper du er mer våken i dette svangerskapet!
Ja det gjorde det ;-)Det er koseligsyns fellesskapet kom godt fram den siste uka
)