9 og 75Skal også ut å kjøpe gave til bursdag, hvilken alder hos deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 og 75Skal også ut å kjøpe gave til bursdag, hvilken alder hos deg?
Ah.. Da skal vi sikkert ikke kjøpe noe likt nei9 og 75
Men mannen skal bort i kveld, så jeg skravler gjerne herMan kan ikke være med hver gang heller.
I dag er utfordringen å slappe av![]()
Her er mannen bort frem til i morgen kveld så kommer nok til å tilbringe litt tid her jeg også.Men mannen skal bort i kveld, så jeg skravler gjerne her![]()
Sliten ja, samt at jeg må rydde huset.kollapser på sofaen om noen timer, og da skravler jeg gjerne med dere.Betydelig mindre liv her i dag, tror folk er slitene...
Per kl 12 var det "bare" skrevet 1.647 innlegg her i dag![]()
Burde ha ryddet selv.Sliten ja, samt at jeg må rydde huset.kollapser på sofaen om noen timer, og da skravler jeg gjerne med dere.
4 timer! Det er nærmest tortur:/ Er minsten syk i dag også?Her er mannen bort frem til i morgen kveld så kommer nok til å tilbringe litt tid her jeg også.
Men det blir en tidlig kveld, har bare fått 4 timer med søvn de 2 siste nettene
Både han og jeg er fremdeles ganske forkjølet.4 timer! Det er nærmest tortur:/ Er minsten syk i dag også?
Hva skal du shoppe?På vei på shopping..
Din da?Ah.. Da skal vi sikkert ikke kjøpe noe likt nei![]()
Ja, det var fantastiskSå deilig! Jeg har og Sovet godt i natt! Det er gull verdt altsåHa en fin lørdag
![]()
Godt han sover i vogn iallefallVogna er heldigvis godkjent her da så sover godt der når han først sovner. Satser på at det bedrer seg for deg også med vognen etterhvert
![]()
Hmm. Kanskje kjøpe en sånnIkea. Har et normalt laken på toppen. Det er som en veldig tynn madrass, og kan vaskes i vaskemaskin.
Produktiv alleredeHjemme igjen etter basseng og kafe. Fikk også unna litt handling så nå kan lørdagskvelden bare komme![]()
Hehe, nei det gjør vi ikkeRonja og Kengu varfør har en en kænsla att dere 2 kænner Varandra. Gjør ni det??
Ja synes detGodt han sover i vogn iallefall![]()
Jobber i tollvesenetUff va jobbar du med??
Bare litt småtteri desverreFunnet noe spennende på jobben i kveld?