Takk selv kos deg imon go nattNei tror jeg må ta å finne sengen også , takker så mye for en kjempe koselig kveld sammen med dere fantastiske damer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk selv kos deg imon go nattNei tror jeg må ta å finne sengen også , takker så mye for en kjempe koselig kveld sammen med dere fantastiske damer![]()
Uff va jobbar du med??Neida, mange timer igjen på jobb![]()
Neida, mange timer igjen på jobb![]()
Ronja og Kengu varfør har en en kænsla att dere 2 kænner Varandra. Gjør ni det??
Takk selv kos deg imon go natt
Tror du ikkjw det .då kan eg sluta ha tro detDet tror jeg ikke de gjør![]()
Sove lenge, leke med gutta og på nattevaktHva skal dere i morgen?
HahaHaha, frøkna synger ABC -sangen i søvne![]()
Så flink du har vært332 innlegg på meg i dag...
351 med dette her for å være nøyaktig ;-)Så flink du har vært![]()
Er du på pc eller app?Skjønner fremdeles ikke hvordan dere finner ut hvor mye man har skravlet jeg. Og skjønner jeg det ikke nå så blir det vel aldri heller ^^
Gøyere enn pause ihvertfallDettw var gøy!
Huff daBle litt sløvt fra meg oghar prøvd å få mini til å ta kveld i to timer nå
![]()
De må spise masse bollerDa motbeviste dere de andre moddene som mente det ikke gikk med 10 000.![]()
HAHA, æddabædda..
Begge deler. Får følge litt med om jeg deltar på flere konkurranser. Var veldig gøy :-DEr du på pc eller app?
Jeg er på appen, og hvis jeg da trykker på bildet mitt kommer profilsiden min opp. Jeg sjekker antall innlegg totalt der når jeg logger av for natta, og evt skriver det opp et sted. Da kan jeg ha kontroll på hva jeg skriver fra jeg står opp.
Noen har kontroll via Topplista, men den oppdateres jo ikke akkurat Midnatt, så den er mer usikker.
Fra pc har jeg ikke gjort det på lenge, men vet man kan gå inn der på profilsiden og sjekke sine antall innlegg.
Du har feks skrevet 5016 innlegg totalt nå ;-)
Sov godt søte duNei nå må jeg komme meg i seng før jeg sovner i sofaen
Sov godt snuppa100 innlegg siste timen, nå tar jeg kvelden
Takk for en herlig skravlekveld,dere er fantastiskr