??? Hvordan lure dere?Hahahdu lurte oss godt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
??? Hvordan lure dere?Hahahdu lurte oss godt
![]()
Huff, synes jeg ser det for megJepp. Ellers får vel naboene seg en latter når de ser en livredd jente springe hylene i skogen og prøve å finne veien hjemhahaha
Flinke de er da![]()
Gjør det nå så er den tom til i morgenTa ut av oppvaskmaskinen eller drøye det til i morgen:-s. Hmm
Ja, det var det jeg så for megRødt er jo veldig fint da
Passer godt til jul også![]()
Best å gjøre det enklest mulig
Hvordan gikk det??
Når de verste smertene etter keisersnittet var borte så var bekkenplagene borteDet hørtes ikke bra utble du raskt bra igjen?
jeg fikk det relativt tidlig jeg også. Ble fult sykemeldt i mnd 5, frisør med bekkenløsning var vist ikke helt bra.. Gubbis tok meg med på mange fine kjøreturer da![]()
Hihi, takk søta ♡Aaw, så koselig og høre. Og så er jo du og så koselig ♡![]()
Her bruker vi mye ullklærJa, det var det jeg så for megspørs egentlig bare hvordan hun selv reagerer. Den er jo av ull så jeg er redd d et kan bli litt varmt til henne..
Hahah. Desverre det som ville blitt en realitet. HahahaHuff, synes jeg ser det for meg![]()
![]()
Med ovnen??? Hvordan lure dere?
Rekker jo nesten ikke ut om ettermiddagen i dagslys for tida. Når middagen er over er jo mørket der.Hahah. Desverre det som ville blitt en realitet. Hahaha![]()
Trodde jeg også detMed ovnentrodde det var kjempe kaldt oss dere og at du virkelig måtte tenne opp jeg
![]()
Bruker mye ull her også, men ja hun blir så fort varm, stakkars henne for jeg er kjempe kald av meg og kler på henne.Her bruker vi mye ullklær
Blir hun lett varm eller?
Da skjønner jeg. Satser på at det blir greit daBruker mye ull her også, men ja hun blir så fort varm, stakkars henne for jeg er kjempe kald av meg og kler på henne.
Åh, det var enda godt å høre ♡Når de verste smertene etter keisersnittet var borte så var bekkenplagene borteutroli deilig følelse og kunne gå normalt igjen
![]()
Den skjønner jeg godt! Tungt yrke fra før har jeg hørt
Jeg er jo ikke helt bak målDu skjønte i alle fall hva det var da
Ikke like oppløftende lenger nå da![]()
Kanskje du vet hvem som spiller også da?Jeg er jo ikke helt bak mål![]()
Æsj da, det var jo kjipt
Huff, nå stresser du meg!Kan da ikke glemme det
Tenkte jeg skulle bestille til uka her![]()