Ikke santJaabsolutt. Og uten en helsikkes bekkenløsning
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santJaabsolutt. Og uten en helsikkes bekkenløsning
![]()
Ja. Er fullt av bunkerse her og tydeligvis. Og jeg er mørkerett. Så best å gjøre det på dagenDeilig å ta turen ut når det enda er litt dagslys![]()
HahahElsker å ha peis med fjernkontroll![]()
Litt til frøkna mi. Og barselsgave til våre gamle husverterHva shoppet du?
Ja. Var deilig å få brukt kroppenSå deilig daherlig bilde!
Kos deg med bror. Håper han hadde det fint forholdene tatt i betraktningSkal besøke broren min idag![]()
Han har fått midlertidig utlagt tarm nå men fremdeles lam. Håper det skjer noe før neste månedda skal han på ett annet sykehus
Ja, da er det en fordel om du tar det før mørket kommerJa. Er fullt av bunkerse her og tydeligvis. Og jeg er mørkerett. Så best å gjøre det på dagen![]()
Ja, den er nydeligDen var utrolig fin![]()
Håper også detSå herlig at det gikk fint
Håper det blir en ny vane!
BraLiker liker liker !![]()
Ja det var jo supert :-D
Men må bare få opp tempoet her likevel :-o
Hehe jeg vet det og jeg vet også hva jeg skal kose meg med til senkveld i morgenNei de har jeg ingen aning om![]()
Rødt er jo veldig fint daJa, den er nydeligsvigermor strikker den i en annen farge da,jeg ville ha den rød
![]()
Ååja. Plaget siden uke 12. Og endte opp med krykker siste tiden. Alt jeg klartr å gjøre var å møte opp på noen forelesninger og på eksamenene mine. Ble stortsett hjemmeværende og måtte hvile hele tiden :/Ikke santble du plaget tidlig?
Jeg hadde drøyd til i morgenTa ut av oppvaskmaskinen eller drøye det til i morgen:-s. Hmm
Aaw, så koselig og høre. Og så er jo du og så koselig ♡Bradere er jo så koselige her inne ♡
Jepp. Ellers får vel naboene seg en latter når de ser en livredd jente springe hylene i skogen og prøve å finne veien hjemJa, da er det en fordel om du tar det før mørket kommer![]()
Huff datørke opp selv?
Det hørtes ikke bra utÅåja. Plaget siden uke 12. Og endte opp med krykker siste tiden. Alt jeg klartr å gjøre var å møte opp på noen forelesninger og på eksamenene mine. Ble stortsett hjemmeværende og måtte hvile hele tiden :/